A
AI överallt

En skylt för "AIAIAI COTTON CANDY", neonskylt med bomullsgodis-symbol, ljusrosa och vit, inomhus.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
ricebridge och 1 till
  • Laddar…
Rune sökte läkarhjälp för sin hemska huvudvärk. Efter han blivit undersökt noga sa läkaren, "Jag har en bra nyhet och en dålig nyhet. Den bra nyheten är att jag kan bota dig."

Rune såg genast lättad ut, men undrade vad den dåliga nyheten var.

"Den dåliga nyheten är att du har ett ovanligt symtom där dina testiklar trycks upp mot ryggraden och gör att du får den här hemska huvudvärken. Den enda lösningen är tyvärr att ta bort testiklarna."

Rune blev givetvis både chockad och ledsen av att höra de dåliga nyheterna men efter långt övervägande gick han med på behandlingen.

Efter operationen var Rune trots allt glad. För första gången på 18 år hade han inte huvudvärk. Han kände att han ville fira denna dagen extra och bestämde sig för att köpa en ny kostym.

Han gick in i en finare klädbutik och bad en äldre expedit om hjälp. "Säg inget, storlek 52", sa expediten. "Hur visste du det?", undrade Rune.

"Jag har över 50 års erfarenhet.", svarade expediten. Kostymen passade perfekt så Rune bestämde sig för att även köpa en skjorta också. "Storlek C56", sa expediten som återigen slog huvudet på spiken.

När nu Rune ändå var på gång och ville fira så bestämde han sig även för att köpa ett par nya kalsonger. "Jag hämtar large", sa expediten. "Ha, där fick jag dig", svarade Rune. "Jag har haft medium i över 18 år!"

Expediten skakade på huvudet och sa, "Du kan inte använda medium, de skulle pressa dina testiklar mot ryggraden och du skulle få en fruktansvärd huvudvärk!"
 
  • Haha
  • Gilla
  • Wow
Mrgerbik och 21 till
  • Laddar…
Sonen ville ha ett verktyg för att lossa en del trilskande utskrifter från 3D-skrivaren. Efter lite googlande insåg jag att behövde söka på "Precisionsrostning stålkniv för uppvärmd säng multifunktionell" för att hitta rätt, självklart när man tänker efter :crysmile:

Verktyg för borttagning av 3D-skrivarutskrifter, spatel, rostfritt stål, trähandtag, mångsidig, precision.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
Dowser4711 och 8 till
  • Laddar…
"Material: Trähandtag rostfritt stål. Det är svårt."
 
  • Haha
  • Gilla
ricebridge och 5 till
  • Laddar…
Kvinna visas i två bilder, "NO FILTER" mot "FILTER". Förändringar i hud, ljus, kontrast synliga.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
heimlaga och 11 till
  • Laddar…
Bråk i kyrka, människor slåss, kaos vid memorial, fiktionell eller humoristisk bildtext, stolar kastas.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Hyltran från Veglemyren och 9 till
  • Laddar…
Svart skylt med text "A WISE DOCTOR ONCE WROTE" och otydlig skrivstil nedanför. Stenmur och konstgjorda blommor i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
  • Älska
Johan Fraxinus och 17 till
  • Laddar…
Är det inte han som äger Tesla, Twitter och SpaceX? Skyltar för "Elon" och "JYSK" på en byggnad under molnig himmel.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
mikethebik och 17 till
  • Laddar…
tommib
Ramnemark Ramnemark skrev:
[bild]
Oerhört insiktsfullt, det borde alla verkligen ta till sig!
 
  • Gilla
  • Haha
AndersPS och 6 till
  • Laddar…
Måste det vara exakt den, eller går det bra med generika också?
 
  • Gilla
tommib
  • Laddar…
mexitegel mexitegel skrev:
Sonen ville ha ett verktyg för att lossa en del trilskande utskrifter från 3D-skrivaren. Efter lite googlande insåg jag att behövde söka på "Precisionsrostning stålkniv för uppvärmd säng multifunktionell" för att hitta rätt, självklart när man tänker efter :crysmile:

[bild]
Jag har alltid undrat vad för verktyg jag ska använda för verktyg som inte river den tryckta sängtejpen.:rofl:
 
  • Gilla
  • Haha
ricebridge och 1 till
  • Laddar…
Humoristisk teckning av AT-AT från Star Wars med texten "GUESS WHAT DAY IT IS?" och "PEW PEW!".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
ricebridge och 5 till
  • Laddar…
Stjärnbeströdd bakgrund med text "MAY THE 4TH BE WITH YOU", en ordlek, stjärnornas festdagstema.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
  • Älska
4774 och 7 till
  • Laddar…
Man med handen över ansiktet och humoristisk text om en förväxling mellan "false flag attack" och "flag attack".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
DrKnowLittle och 7 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Rune sökte läkarhjälp för sin hemska huvudvärk. Efter ....

....Expediten skakade på huvudet och sa, "Du kan inte använda medium, de skulle pressa dina testiklar mot ryggraden och du skulle få en fruktansvärd huvudvärk!"

Då jag ryckte in i lumpen (Ganska många år sen )hade jag ständig ryggvärk.
Det pågick ett forskningsprojekt om just onda ryggar vilket jag deltog i .
Det märkliga som jag upptäckte efter ett antal månader på luckan var att ryggvärken försvann under veckorna men återkom då jag sov hemma...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.