N
Renoveringsprojekt med planerade installationer för tvättstuga, inklusive utmärkta platser för vitvaror och avlopp.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Var tvungen att dra ner rören en bit för att kunna fortsätta göra klart med avloppstammen ovanför, så det är bara två stumpar ner där jag tänkte sätta ballofixer. Men var bör jag sätta vattenkranen till tvättmaskinen Dom jag tittat på sticker ju ut lite från väggen också. så ovanför tvättmaskinen ? och isåfall hur hög är en tvättmaskin : )
Jag gör hellre bra, bäst o rätt än snyggt i fint här.
 
Egentligen kan du ju ansluta tvättmaskinen direkt på ballofixen om du nu inte ska gå vidare med rör till tvättbänken. Det är ju bra om ballofixen går att komma åt när tvättmaskinen är på plats.
 
  • Gilla
Festlund och 1 till
  • Laddar…
N
D Dublin skrev:
Egentligen kan du ju ansluta tvättmaskinen direkt på ballofixen om du nu inte ska gå vidare med rör till tvättbänken. Det är ju bra om ballofixen går att komma åt när tvättmaskinen är på plats.
Ja, jag ska ju gå vidare med vattnet till tvättbänk senare, men det spelar inte mig någon roll om man stänger av vattnet dit och till tvättmaskin samtidigt. Blir ju dumt bara om man skulle vara utan tvättmaskin en längre tid o behöva använda tvättbänken, men det kan väl inte vara "förbjudet" att göra så ?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.