Z
kulle
  • Gilla
roberob
  • Laddar…
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 71 andra personer som har gjort quizet "Kan du sköta gräsmattan?"

Bergsäker på att utomjordingarna varit i farten! :thinking:

Nej, men fallerade på hur ofta man ska vattna :sweat:
 
S
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 119 andra personer som har gjort quizet "Kan du sköta gräsmattan?"

10 år som husägare verkar ha satt sina spår
 
  • Gilla
karin_sv
  • Laddar…
  • Gilla
karin_sv
  • Laddar…
Det här stämmer ju dock inte. Att ge gräsmattan en rotblöta en gång i veckan är bättre än att hålla på att småvattna varannan dag...
 
  • Undersökning: vattning av gräsmatta under torr sommar utan bevattningsförbud; en gång i veckan mest populärt svar.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
JustDoIt och 8 till
  • Laddar…
B
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 224 andra personer som har gjort quizet "Kan du sköta gräsmattan?"

Haha, kan man inte tro så som jag behandlar gräsmattan. Gödslat en gång på 20år, aldrig vertialskurit, aldrig toppdessat. Tänker att mossan är bra då jag slipper klippa där, klipper ibland lågt för att "nu klarar jag mig en stund".
 
  • Gilla
Mathildatiger
  • Laddar…
Hus tomte
hsd
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 221 andra personer som har gjort quizet "Kan du sköta gräsmattan?"
Föll på vattnet, vi har haft förbud för länge :sweat:
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 229 andra personer som har gjort quizet "Kan du sköta gräsmattan?"

Vilket ju är ganska bra, för tittar man på hur många grässtrån jag har i min mossmatta, så ser det ut som att jag borde fått 3 poäng!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.