Jag har för mig att jag hittade en länk till nån ställe som säljer köksskåpshandtag, men nu kan jag inte hitta den igen.....är det någon som vet vilken jag menar?
 
Annars: Biltema, Bauhaus...
 
www.habo.com

(Tack igen till mr Z som hänvisade mig dit så att jag hittade mina handtag!)

/Elin

 
Jag letar efter de där 60- 70-tals modellen med stål eller alluminiumhandtag, och så en enkel platsskiva för att skydda tapeten bakom. Minns någon dem? Var hittar jag sådana?
 
underbara du!
 
Du kanske blir lika glad som jag blev när jag blev tipsad om länken från detta eminenta forum ;)

Vi har nu sådana handtag i hela huset.

/Elin
 
Dyrt? Vad spelar det för roll när det gäller ett gäng lådhandtag. Vidare hade jag tänkt komplettera - då jag redan har sådan handtag lite över allt. Hemma och på sommarstugan.
 
Nu syftade mitt inlägg inte något som du tidigare skrivit utan till trådens skapare.
Jag har 35 handtag i mitt kök och tycker då inte att det är rimligt att tex betala 70:-/handtag bara för att jag tycker dem är snygga. Jag ville bara tipsa om billiga handtag inget annat. Inte klanka ner på varför välja den eller den leverantören eller modellen utan tips på länkar som efterfrågades i länkens början.

Snylen skrev:
Dyrt? Vad spelar det för roll när det gäller ett gäng lådhandtag. Vidare hade jag tänkt komplettera - då jag redan har sådan handtag lite över allt. Hemma och på sommarstugan.
 
Handtagen från Habo var faktiskt billigare än jag trodde; minns inte exakt, men ungefär 50-60 spänn.
Vi hade likadana handtag sedan tidigare och kunde då bara köpa nya plastskydd (de gamla var rätt gulnade) för 3 kr/styck. Det är inte dyrt.

/Elin
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.