Skumpe
M myrto skrev:
Ah men så typiskt, varför gav de mig på Hornbach dessa försänkta skruvar?! Jag köpte ju konsolerna från dem samtidigt så han visste va jag skulle göra och han gick runt och plockade dessa åt mig :(
Svårt nu att ta mig till Hornbach/Bauhaus osv. De ligger långt borta och har ingen tillgänglig bil just nu. Blir det helt fel att använda försänkta ändå?
Det kommer gå utmärkt. Är det optimalt? Nej. Kommer konsolerna ramla ner? Absolut inte. Borra först med 8mm så djupt du kan sen lite till med 6mm. Kommer bli kanon.
 
  • Gilla
Tågvirke
  • Laddar…
M myrto skrev:
Ah men så typiskt, varför gav de mig på Hornbach dessa försänkta skruvar?! Jag köpte ju konsolerna från dem samtidigt så han visste va jag skulle göra och han gick runt och plockade dessa åt mig :(
Svårt nu att ta mig till Hornbach/Bauhaus osv. De ligger långt borta och har ingen tillgänglig bil just nu. Blir det helt fel att använda försänkta ändå?
Hur ser skruvhålen på konsolerna ut? Om dom är försänkta så är det väl rätt skruvar.
 
F Freda skrev:
Kunskapen hos personal på dessa butiker är oerhört bristfällig och många gånger i stort sett obefintlig. Idag är det inte många som stannar speciellt länge på dessa typer av arbetsplatser och hinner således inte lära sig nått. Arbetsgivarna tar inte heller sitt ansvar och skickar personalen på utbildning kanske för att de vet att de flesta i alla fall har slutat inom något år.
Kontentan blir att dem flesta personal gissar eller inbillar sig att dem "vet" svaret på alla frågor dem får för att inte i situationen verka dumma.
Min erfarenhet från Hornbach är att dom har många bland personalen som är kompetenta. På Bauhaus får man däremot leta efter dom med ljus o lykta och ändå inte hitta någon.
 
  • Gilla
Fairlane
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.