BirgitS
M Förstagångsköparen skrev:
Måste försöka hitta en likadan låda som jag redan har
Likadan låda behöver det väl inte vara men en fläkt som har utblåset i mitten för att inte behöva göra nya hål i hyllplanen.
 
BirgitS BirgitS skrev:
Likadan låda behöver det väl inte vara men en fläkt som har utblåset i mitten för att inte behöva göra nya hål i hyllplanen.
Men behöver det inte vara samma märke? Har du något förslag på vad det skulle kunna vara för fläkt som har utblåset i mitten?
 
A
du får da
M Förstagångsköparen skrev:
Men behöver det inte vara samma märke? Har du något förslag på vad det skulle kunna vara för fläkt som har utblåset i mitten?
du får dammsuga marknaden efter passande produkter
tillverkare spelar mest roll beroende på vilken kvalitet och kapacitet du vill ha
 
BirgitS
Det är vanligt med utblås i mitten men förekommer även på endera sidan.
Prisjakt har inte något filter för placering av utblåset så du får kolla själv: https://www.prisjakt.nu/c/koksflaktar?1261=2378|2377&4388=5810
I den listan finns både 60 och 70 cm breda fläktar eftersom jag inte vet vilket du har.
 
BirgitS BirgitS skrev:
Det är vanligt med utblås i mitten men förekommer även på endera sidan.
Prisjakt har inte något filter för placering av utblåset så du får kolla själv: [länk]
I den listan finns både 60 och 70 cm breda fläktar eftersom jag inte vet vilket du har.
När jag söker på köksfläktar så får jag också upp de där som är själva delen längst ner. Jag vill ha delarna som är inuti den där lådan. Den längst ner funkar redan:rofl:
 
BirgitS BirgitS skrev:
Bilderna visar bara hur det ser ut i köket men motorn ingår normalt. Nu hittade jag ett filter för att motor ingår:
[länk]
Se där ja! Är såna här saker lätta att göra själv? Jag har aldrig gjort det tidigare och är väl ingen handyman.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.