Tja alla.

Vilka här inne på forumet ska åka till Sweden rock i år?
Vart ska ni bo?
I vad ska ni bo?
Vad ska ni titta på?
Vad ska ni dricka?
Vad måste ni käka?
Vad ser ni mest fram emot?

själv ska jag bo på rock n camp i tält med polare.
Öl, JD o cola ska intas måttligt och whisky förstås! Hamburgare från smoke pitär ett måste att käka!! Ska se många band.
Men ser mest fram emot Alter bridge eller Testament!

vi ses där!!
 
  • Person sitter bland tält på festival, dricker öl, avslappnad stämning, soligt väder, campingutrustning och förnödenheter runtomkring.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Älska
Roga1337
  • Laddar…
Nepp. Dit ska jag inte.
 
Nej, inte jag heller. Som så många andra på forumet är jag för gammal för sånt där.
 
Redigerat:
Vem är JD?
 
Jag har varit där flera år på raken. Har bekanta i Sölvesborg så har alltid bott där. Alltid jäkligt skoj!
Men detta året ska jag jobba som volontär istället. Kommer bo på personalcampingen. Ska bli kul att prova något annat upplägg tycker jag. Jobbar 3st 6h pass utspritt på 3dagar så det blir mycket tid över att kolla på band också.
Ska bli rätt gutt att bo i husbil och riktiga toaletter och duschar.
 
  • Gilla
Husärlivet
  • Laddar…
raveper raveper skrev:
Nepp. Dit ska jag inte.
raveper raveper skrev:
Vem är JD?
Keiller Keiller skrev:
Nej, inte jag heller. Som så många andra på forumet är jag för gammal för sånt där.
Rent skitsnack!!! För gammal. Man kan ta det lugnt också!!
 
Har aldrig varit så nära som i år att äntligen åka på Sweden Rock. Planen var att vara på plats den 9:e för att se Maiden (för 7:e gången).
Men planen gick i kras Pga:
Slutsålda endagsbiljett.
Lågt/obefintligt intresse ifrån övriga polare.
Rimliga Logistik & Logi alternativ.
Min ekonomi.
:mad:
Får se framemot Skogsröjet-festivalen samt Helloween/Hammerfall i Sept istället:cool:(y)
 
  • Gilla
Husärlivet och 1 till
  • Laddar…
A
Roga1337 Roga1337 skrev:
Får se framemot Skogsröjet-festivalen
Jag ska verkligen försöka pallra mig dit i år. Det är ju helt galet när man bor 5 mil därifrån och aldrig varit där. Jag kör med röd nejlika i bröstfickan så du hittar mig(y)
 
  • Gilla
Roga1337
  • Laddar…
engs
Ska inte dit men blev lite förvånad när jag hörde att Monster Magnet att ska spela, hade av någon anledning helt för mig att Dave Wyndorf hade dött... Snabb googling visade att så inte alls var fallet, vet inte varför jag trodde det.
Har nog inte lyssnat på nått senare än Monolithic Baby! Kanske nått lite av albumet efter som inte alls föll mig i smaken så jag sen missat allt efter, om det nu är nått att missa.

Ser nu att Clutch ska dit också, de vore nog kul att se.
 
Redigerat:
Jag ska dit, blir 11:e året :cool:
Ser mest fram emot Airbourne, vildsvinskebaben och oxrullen som jag inte borde äta men gör ändå på fyllan (glutenallergiker)

Vi bor på Rosenlunds då vi är lite bekväma och gillar riktiga toaletter samt duschar.

Tips till er äldre
* Dimor
* Vätskeersättning
* Köp ett antal billiga campingstolar. På så vis säkrar man en plats längst fram och kan offra stolen när det är dags för konserten
*
 
  • Älska
Husärlivet
  • Laddar…
Skogspromenix Skogspromenix skrev:
Jag ska dit, blir 11:e året :cool:
Ser mest fram emot Airbourne, vildsvinskebaben och oxrullen som jag inte borde äta men gör ändå på fyllan (glutenallergiker)

Vi bor på Rosenlunds då vi är lite bekväma och gillar riktiga toaletter samt duschar.

Tips till er äldre
* Dimor
* Vätskeersättning
* Köp ett antal billiga campingstolar. På så vis säkrar man en plats längst fram och kan offra stolen när det är dags för konserten
*
fan va kul. Äntligen nån mer här inne som ska dit! Ses
 
H Husärlivet skrev:
Rent skitsnack!!! För gammal. Man kan ta det lugnt också!!
Jo, jag är för gammal för att bo i tält och inte kunna duscha på ett vettigt sätt i flera dar, supa och sitta på bajamajor mellan gigen. Har inget emot att gå på konserter och lyssna på musik men resten av festivallivet är inget för mig. Vill gå hem eller till ett hotellrum efteråt.
 
  • Gilla
1
  • Laddar…
Intressant val av forumdel. :crysmile:

Webbsideforum rubrik; "Sweden rock 2023" under kategorierna "Allmänt om hus", "Miljö & Hälsa".

Trodde det handlade om någon granne som blev störd av oljudet...
 
  • Haha
Husärlivet och 1 till
  • Laddar…
A
Alfredo Alfredo skrev:
Intressant val av forumdel. :crysmile:

[bild]

Trodde det handlade om någon granne som blev störd av oljudet...
Ja, men man får god hälsa av bra musik iaf!
 
  • Gilla
Husärlivet och 1 till
  • Laddar…
Åker dit för andra året. Vännerna och maten är värt mer än musiken, men kommer kolla på så mycket jag bara orkar med.
Bor på rosenlund så man får vattentoalett och en husbil.
Imponerad av de som bor i tält och festar till 07. Vi gick och tog ett bad vid 7-8 istället då vi sovit färdigt 01-07. (passerat 40....)
 
  • Gilla
Husärlivet
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.