Jag har problem med att koppla in begränsningskabeln till min laddningsstation. Detta på grund av att plastnibblarna har lossnat från stationen. Finns det någon som har råkat ut för samma sak och kan ge goda råd.
Det fungerar dåligt att bara sticka in kabelns ändra i stationen. Klipparn har en benägenhet att knuffa till stationen och därmed befinner sig maskinen utanför bearbetsområdet. Tacksam för alla råd
 
Jag har inte maskinen i fråga, och väldigt lite erfarenhet av robotklippare, men på min från Biltema(!) finns det fyra hål för att fästa plastankare för att stationen inte ska röra sig. Är det inte en liknande lösning på din modell?
 
Jo det borde finnas, min worx laddstation har 15 cm långa plastskruvar man sätter fast den med.
Förstår däremot inte vad TS menar riktigt?
Är det "högtalarkontakten" på bilden som är trasig?

Sliten kontrollpanel med knappar, röd varningsetikett, smutsig, skadad yta, otydliga symboler, möjlig industriell utrustning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Hej! Det är de smyttsmå hålen på laddningsplattan. Nedanför dessa är det 2 större hål. I dessa hål sitter en plastnippel. Dessa plastnipplar har trillat ut och jag kan inte montera dessa plus 2 spiraler. Två plastbitar och två metallfjädrar på vitt papper.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Tack för snabbt svar. Tyvärr skapar det ytterligare problem. Jag tror att jag får löda ihop kabeltrådarna och forma ett kontaktbleck att sticka in i laddningsstationen
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.