Är det någon här med erfarenhet av Segways Navimow som kan ge ett utlåtande? Jag funderar på att beställa varianten för 1500 m2 till våren, men funderar på om det kan vara klokare att vänta in andra märken som ger ut kabelfria gräsklippare.
 
Blev det någon beställning? Är lite nyfiken på deras minsta modell.
 
F frepe383 skrev:
Blev det någon beställning? Är lite nyfiken på deras minsta modell.
Jag var för feg. Tyckte det skrevs lite om några problem med den, så då vågade jag inte. Ser att den gått upp i pris nu.
 
G gallsbo skrev:
Jag var för feg. Tyckte det skrevs lite om några problem med den, så då vågade jag inte. Ser att den gått upp i pris nu.
Får se om jag vågar ta steget nu när man inte längre har ngn klippare.
 
Jag har beställt en ny klippare som heter från Mammotion. Modellen hetersom Luba awd5000 och som klarar upp till 5000 kvm och är utan begränsningskabel och är fyrhjulsdriven. De har även två mindre modeller. Det går att förbeställa just nu. Hör av er om ni har några frågor.
 
M MikkisJ skrev:
Jag har beställt en ny klippare som heter från Mammotion. Modellen hetersom Luba awd5000 och som klarar upp till 5000 kvm och är utan begränsningskabel och är fyrhjulsdriven. De har även två mindre modeller. Det går att förbeställa just nu. Hör av er om ni har några frågor.
Jag har följt den modellen ett tag. Vad fick du betala? Finns det återförsäljare i Sverige?
 
Jag var med tidigt via kickstarter och betalade 1299 dollar. Nu är de ju dyrare. De ska ha svensk distributör som ska presenteras i februari, vad jag förstår. Men de går att förbeställa just nu med ett introduktionserbjudande. Är du intresserad går det att fixa en länk med lite extra rabatt.
 
M MikkisJ skrev:
Jag var med tidigt via kickstarter och betalade 1299 dollar. Nu är de ju dyrare. De ska ha svensk distributör som ska presenteras i februari, vad jag förstår. Men de går att förbeställa just nu med ett introduktionserbjudande. Är du intresserad går det att fixa en länk med lite extra rabatt.
Intresserad är man, samtidigt vill man ju se hur den går för alla som testar den.
 
Du kan ju alltid kolla alla filmer som är uppladdade från de som betatestare den. Det kan ge en viss bild iaf.
 
  • Gilla
gallsbo
  • Laddar…
M MikkisJ skrev:
Du kan ju alltid kolla alla filmer som är uppladdade från de som betatestare den. Det kan ge en viss bild iaf.
Ja. Uppdatera gärna hur det går i sommar. Skulle vara intressant med någon som har testat både Luba och Navimow också
 
Redigerat:
Ja, men det ska jag försöka göra!
 
  • Gilla
frepe383 och 1 till
  • Laddar…
Då är man ägare till en Navimow. Är än så länge positivt överraskad!
 
P Pågatåg skrev:
Då är man ägare till en Navimow. Är än så länge positivt överraskad!
Vilken modell blev det?
 
F frepe383 skrev:
Vilken modell blev det?
Eftersom gräsmattan här hemma är av den större modellen så fick det bli 3000m2 varianten. Har en relativt utmanande trädgård så bara tanken av att plöja ner kabel ger mig magsår.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.