Har en fråga - vi har bytt nätverk hemma och därför har vår robotdammsugare kopplats ifrån nätverket. Hur nollställer man dammsugaren och kopplar upp den på ett nytt nätverk? Får ej till det.

Gäller;
Dreame Bot Z10 Pro robotdammsugare
 
O Olidoli skrev:
Har en fråga - vi har bytt nätverk hemma och därför har vår robotdammsugare kopplats ifrån nätverket. Hur nollställer man dammsugaren och kopplar upp den på ett nytt nätverk? Får ej till det.

Gäller;
Dreame Bot Z10 Pro robotdammsugare
Så här
Instruktionsguide om hur man återställer wifi på en Dreame Z10 Pro dammsugare.
https://global.dreametech.com/pages/dreame-z10-pro-faq

Sen efter reseten så får man lägga till roboten igen i appen.
 
Har gjort ovanstående. Men får inte till det i appen?
 
O Olidoli skrev:
Har gjort ovanstående. Men får inte till det i appen?
Jo men i appen måste du lägga till den som en ny enhet för att kunna ansluta till ett nytt nätverk.
(Den gamla med fel WiFi tar du först bort)
 
P paralun skrev:
Jo men i appen måste du lägga till den som en ny enhet för att kunna ansluta till ett nytt nätverk.
(Den gamla med fel WiFi tar du först bort)
Knepigt, har lagt till den som ny enhet men den hittar trots det inte det nya Wi-Fi
 
O Olidoli skrev:
Knepigt, har lagt till den som ny enhet men den hittar trots det inte det nya Wi-Fi
Står roboten bra till så att den har WiFi-täckning?
 
Ja! Alldeles bredvid
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.