Hej! Har tidigare gjort inlägg här gällande handfat och har fått in ett till handfat nu som gör mig ännu mer osäker.

Vilket av dessa handfat blir bäst? Ni som har de hemma får gärna komma med input och erfarenheter.

Handfat 1 är djupast och störst. 46cm. Tar mest plats på bänkskivan som är 48 cm.

Handfat 2 är inte så djup 45 cm.

Handfat 3 är snäppet djupare än handfat nr 2, nästan snarlika i djupheten. 40 cm.

Tar tacksamt emot alla förslag jag kan få då jag är väldigt tveksam….
 
  • Modernt badrum, handfat, kran, spegel, gråa kakelväggar, beige golv, leksak och handdukar på golvet.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Modernt badrum, handfat, spegel, handduk på golvet, gult föremål, grå och beige plattor, handdukshängare.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Modernt badrum med handfat, grå klinker, skräp på golvet, ogjord renovering.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Modernt badrum med tvättställ, grå kakelvägg och nr 2 skrivet på spegeln.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Badrum med tvättställ, modern kran, gråa kakelväggar, skåp, och hygienprodukter.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Modernt badrum, gråa kakelväggar, vitt handfat på skåp, kran, duschkabin, elektriska uttag.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Treutqvist
  • Laddar…
E
1.
 
Sorry men ser ingen skillnad :surprised:
 
  • Gilla
Huddingebo
  • Laddar…
Luddis_1 Luddis_1 skrev:
Sorry men ser ingen skillnad :surprised:
Ja de ser väldigt lika ut i modellen. Är mest storleken och djupleken som skiljer sig åt :)
 
BirgitS
Vad innebär bäst för dig?
Snyggast, mest lättstädade, minst skvätt utanför, enklast att blötlägga en skjorta i eller något annat.

Hur ska man veta om man har något av just dina 3 handfat hemma när du inte har berättat vad det är för modeller du väljer mellan?
 
BirgitS BirgitS skrev:
Vad innebär bäst för dig?
Snyggast, mest lättstädade, minst skvätt utanför, enklast att blötlägga en skjorta i eller något annat.

Hur ska man veta om man har något av just dina 3 handfat hemma när du inte har berättat vad det är för modeller du väljer mellan?
Vet egentligen inte heller vad jag ska ha för preferenser. Är min första lägenhet och har dessvärre inte brytt mig om sådant tidigare när jag bott hemma men spontant tänker jag fint och praktiskt! Stor är ju alltid ett + men fick en kommentar tidigare om att det är bra om det är lättstädat vilket det inte är om jag väljer den stora så är minst sagt kluven!
 
Y yasdem skrev:
Ja de ser väldigt lika ut i modellen. Är mest storleken och djupleken som skiljer sig åt :)
Vilken räcker i storlek, kan du tvätta/skölja armarna utan att det skvätter utanför? 3 Ser annars ut att vara mindre vilket ger mer bänkyta, så den väljer jag. Men som sagt dessa är alla så pass lika att det enligt mig kvittar vad du väljer.
 
Luddis_1 Luddis_1 skrev:
Vilken räcker i storlek, kan du tvätta/skölja armarna utan att det skvätter utanför? 3 Ser annars ut att vara mindre vilket ger mer bänkyta, så den väljer jag. Men som sagt dessa är alla så pass lika att det enligt mig kvittar vad du väljer.
3an är 40 cm, tvekar på om det går att tvätta armar utan att det skvätter utanför. Bänkskivan är vattentålig men man kanske ändå vill att den håller sig torr i den mån det går. :) Utseendemässigt gillar jag 3an bäst men jag TROR att 1an är mest praktisk då den är djupare och större än 3an! Ååh du hör, så svårt att ta ett beslut nu tycker jag.
 
Lita på magen, magkänslan leder en mer rätt än fel:strong:
 
BirgitS
Åtminstone verkar det ju bli väldigt svårt att hålla torrt och rent bakom den största modellen. Man får väl knappt ner en trasa plus fingrar i ett utrymme som är 1 cm..
 
1an. Har alltid avskytt handfat som är helt plana i botten. Känns som det skvätter mer de gångerna jag har stött på sådana.. Bättre med större lutning in mot bottenventilen. Sen är 1an snyggast med!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.