K
Jag fick 11/11 rätt, vilket är bättre än 724 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga altan?"
 
Jag fick 8/11 rätt, vilket är bättre än 344 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga altan?"
 
Jag fick 10/11 rätt, vilket är bättre än 665 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga altan?"
 
Jag fick 10/11 rätt, vilket är bättre än 691 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga altan?"
 
Jag fick 10/11 rätt, vilket är bättre än 710 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga altan?"
Ok, att ha fel på snittpriset kan jag leva med iaf :cool:
 
Jag fick 11/11 rätt, vilket är bättre än 808 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga altan?"
 
O
Jag fick 10/11 rätt, vilket är bättre än 732 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga altan?"

Blev förvirrad av frågan om höjden...
 
Jag fick 9/11 rätt, vilket är bättre än 591 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga altan?"
 
Jag fick 9/11 rätt, vilket är bättre än 647 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga altan?"
 
Jag fick 9/11 rätt, vilket är bättre än 686 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga altan?"
 
Jag fick 8/11 rätt, vilket är bättre än 482 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga altan?"
 
Jag fick 11/11 rätt, vilket är bättre än 1 045 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga altan?"
 
Jag fick spader när jag såg att flera frågor var helt fel gör om gör rätt, andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga altan?"
 
Jag fick 10/11 rätt, vilket är bättre än 1 336 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga altan?"
Chansade på priset på altanen, annars gick det bra
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.