Fury
Jag fick 11/11 rätt, vilket är bättre än 34 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga altan?"

:geek::coffee:
 
Jag reagerade mest på tokigheterna i quizen.
Det finns ingen dimension som är rätt för en altan utan det beror helt på vilket spann man har (fanns i träguiden innan de totalförstörde den)
Likaså går det inte att säga att markskruv är smidigast. Det beror helt på lokala markförhållanden
 
  • Gilla
Dheri och 5 till
  • Laddar…
Jag fick 11/11 rätt, vilket är bättre än 131 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga altan?"
 
R
Jag fick 10/11 rätt, vilket är bättre än 264 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga altan?"
 
S
Jag fick 7/11 rätt, vilket är bättre än 99 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga altan?"
 
Jag fick 11/11 rätt, vilket är bättre än 425 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga altan?"
 
Jag fick 11/11 rätt, vilket är bättre än 529 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga altan?"
 
Jag fick 8/11 rätt, vilket är bättre än 245 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga altan?"
 
P
Jag fick 11/11 rätt, vilket är bättre än 545 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga altan?"
 
Jag fick 6/11 rätt, vilket är bättre än 62 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga altan?"
 
F
Jag fick 8/11 rätt, vilket är bättre än 297 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga altan?"
 
9Jag fick 8/11 rätt, vilket är bättre än 310 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga altan?"
 
Jag fick 11/11 rätt, vilket är bättre än 681 andra personer som har gjort quizet "Kan du bygga altan?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.