• Wow
Maria T och 1 till
  • Laddar…
S Svante Svenson skrev:
Det är väl bara att köpa [länk] och be dem kapa upp i rätt bredd (mät insidan, 60 är förmodligen utsidemåttet) och komplettera med [länk] GAAAAH vändbara för större flexibilitet, men de är likadana oavsett de vänds!?!?!
Svänger in på lokala Woody och ser vad de kränger, annars verkar Ahlsells ha för sockelförseddan hus och hyllplan som tillbehör.

https://www.ahlsell.se/products/byg...rob-och-forvaring/hyllsystem/478158-ec81622f/
 
richardtenggren
Tokslut Tokslut skrev:
Jag i min enfald trodde att Ikea skulle ha en hög av tråkvita enkelgarderober som sväljer sockeln, men den närmsta jag kommer är en med glasdörr och inget urtag för golvsockel och utgående :O . Hur kan det stämma? Den ska stå i tvättstugan så vitt passar in... Hjälp!

[länk]
Stommen är ju densamma oavsett dörr?
Du kan väl jacka ur för sockeln själv?
 
  • Gilla
Tokslut
  • Laddar…
richardtenggren richardtenggren skrev:
Stommen är ju densamma oavsett dörr?
Du kan väl jacka ur för sockeln själv?
Ingen aning, ja de skulle jag nog kunna göra :oops:
 
  • Haha
richardtenggren
  • Laddar…
WAAAAAAGH!

Kroppen leker "förkyld eller pollen", och efter två piller ebastin tror jag att det är det första.
:sweat:
 
  • Ledsen
  • Gilla
Roga1337 och 3 till
  • Laddar…
Gaaaaah :mad:

Kom upp till fritidshuset ikväll och det jobbet som rörisen gjorde i förra veckan och beskrev som inga konstigheter med tillägget att plasten fick ett "märke" skulle jag beskriva väldigt annorlunda. Tur i.a.f. att fabriksinställningen är kontinuerlig drift och att den var fabriksinställd till 70° eftersom det bara är On/Off och - knappen som fungerar.

Kan inget bara gå som det ska?

Luftkonditioneringsenhet med digital display, bakgrundsbelyst, mot tegelvägg interiör, trasig eller sliten.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Ledsen
  • Wow
Myckling och 2 till
  • Laddar…
galento
B Bästerortarn skrev:
Gaaaaah :mad:

Kom upp till fritidshuset ikväll och det jobbet som rörisen gjorde i förra veckan och beskrev som inga konstigheter med tillägget att plasten fick ett "märke" skulle jag beskriva väldigt annorlunda. Tur i.a.f. att fabriksinställningen är kontinuerlig drift och att den var fabriksinställd till 70° eftersom det bara är On/Off och - knappen som fungerar.

Kan inget bara gå som det ska?

[bild]
Måste ju ha varit en idiot som gjort detta jobbet , man lämnar ju inte efter sej
nåt sådant om man är seriös. Naturligtvis skulle de få byta ut detta.
 
  • Gilla
Bästerortarn
  • Laddar…
ricebridge ricebridge skrev:
GAAAAHHHH!!! Recaptcha!!!! Dessa frbskde amerikanska gatubilder som ska hålla robotarna borta (som om de gjorde det…) eller ännu värre, kryss i en fånig ruta för att bevisa att man är människa… och sen när de har sånt trams på sajten som inte ploppar upp i mobilversionen så man kommer inte in…

RECAPTCHA måste väl stå för Really Evil Crappy Application Prototype That Causes Hysterical Anger…

GAAAAHHHH, sjufaldigt GAAAAHHHH!!!!!!!!!
Snart är vi där:
Illustration av robotar vid datorer i en föreläsningssal, läraren frågar om CAPTCHA-hjälp, humoristisk, gråskala.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
VAR ÄR VÅREN! GAAAAHHH! Hittade snö på gräsmattan, fortfarande!
Gräsbevuxen mark, nedfallna löv, skogskant och parkerad bil i bakgrunden. Ljus, tidig vårkänsla.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
kashieda
  • Laddar…
Noramasen Noramasen skrev:
VAR ÄR VÅREN! GAAAAHHH! Hittade snö på gräsmattan, fortfarande!
[bild]
Känner lika Gaaaahhhhh för att inte golfbanorna öppnat än men då tittar jag på bilder från The Rockies och då känns det lite bättre.

En snövägg längs en väg med människor som går och beundrar de höga kanterna. Soligt och klart väder.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Skidlift vid olika säsonger: utan snö och med snö, person underhåller liften.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Wow
fremax och 5 till
  • Laddar…
TeroM TeroM skrev:
Känner lika Gaaaahhhhh för att inte golfbanorna öppnat än men då tittar jag på bilder från The Rockies och då känns det lite bättre.

[bild]

[bild]
Snö är ju fantastiskt :love:

340783010_612510564076459_3508698929431786585_n.jpg
 
  • Gilla
4774 och 2 till
  • Laddar…
Gaaaahhhh
Grabben har haft problem med sin iPhone att det inte gått att ringa så jag klonade den till en ny
lur. Nu har vi två telefoner som inte går att ringa från GAAAAAHHHHH!!!
 
  • Ledsen
  • Gilla
Patrik440 och 2 till
  • Laddar…
boschkenta boschkenta skrev:
[bild]

GAAAAAHHHHHH!!
Luftskruv
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.