O Oaken skrev:
Gaaaahhh! Enkelt ju!! V6T9JBCDSV!!!
App app app, skriv in det i rutan. Det där ger dig inte fri passage :p
 
  • Gilla
Oaken
  • Laddar…
Tokslut Tokslut skrev:
Jag har mer problem med att skriva de tecken en bild visar, 95% av gångerna misslyckas jag...

Hitta ingen bättre bild på det hela

[bild]
GGGGAAAHHHH! Funkade ju inte för mig heller! Om det hade gått, vad hade jag vunnit då? Säg inte ”En Traktor”

CAPTCHA-skärm, förvrängd text, användare anger tecken för att fortsätta, felaktig inmatning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
fremax och 2 till
  • Laddar…
boschkenta
Bildäck med en inbäddad skruv, slitage synligt, mönster framträder, närbild på skadan.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


GAAAAAHHHHHH!!
 
  • Gilla
  • Wow
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
K
Noramasen Noramasen skrev:
GGGGAAAHHHH! Funkade ju inte för mig heller! Om det hade gått, vad hade jag vunnit då? Säg inte ”En Traktor”

[bild]
V: ska väl inte vara med, de ser mer ut som de andra bakgrundskrummelurerna.:thinking: Ok, kanske det första då.
 
  • Gilla
  • Ledsen
Dilato och 1 till
  • Laddar…
engs
Noramasen Noramasen skrev:
GGGGAAAHHHH! Funkade ju inte för mig heller! Om det hade gått, vad hade jag vunnit då? Säg inte ”En Traktor”

[bild]
 
  • Haha
  • Gilla
  • Älska
Eld och 11 till
  • Laddar…
boschkenta boschkenta skrev:
[bild]

GAAAAAHHHHHH!!
En sådan har jag haft i mitt vinterdäck i 2 år nu. Bara pumpa 1 gång i veckan och köra vidare.
 
  • Gilla
Dublin
  • Laddar…
Skruva åt lite så blir det tätt.
 
  • Haha
  • Gilla
boschkenta och 4 till
  • Laddar…
useless useless skrev:
Skruva åt lite så blir det tätt.
Man gör som med andra skruvar, dra åt tills det börjar gå lätt och backa ett kvarts varv :)
 
K K. L skrev:
V: ska väl inte vara med, de ser mer ut som de andra bakgrundskrummelurerna.:thinking: Ok, kanske det första då.
Ska det bara vara 8 bokstäver ska nog inte det första vara med heller…
 
  • Gilla
K. L
  • Laddar…
B b8q skrev:
Ska det bara vara 8 bokstäver ska nog inte det första vara med heller…
Den raden har jag aldrig sett, det underlättar ju en hel del :oops::ok:
 
  • Gilla
K. L
  • Laddar…
boschkenta boschkenta skrev:
[bild]

GAAAAAHHHHHH!!
Det där kan troligen en däckverkstad fixa med en plugg. Fast om inte bilden luras så är det nog dags att köpa nya däck.
 
  • Gilla
galento
  • Laddar…
boschkenta
N Niq skrev:
Det där kan troligen en däckverkstad fixa med en plugg. Fast om inte bilden luras så är det nog dags att köpa nya däck.
Japp det går att lösa lätt egentligen, men tråkigt när man skulle byta däck och det tar stopp.. såg det iaf innan jag hann börja! Har ej mätt men däckdjupet ska vara ok.. hoppas jag.. får kolla annars blir det en till GAAAAH då jag just fått byta både sommar och vinter på den andra bilen...
 
ullberg
Om slitagevarnarna är som jag tror är vanligast vid 1,6 mm så skulle jag skatta att du har ca 3mm kvar, så beroende på hur mycket du kör är det snart dags alt. hög tid för byte…

Bildäck närbild med skruv i mönstret; eventuell skada, ringad abnormaliteterna.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Men mät själv innan du drar till med ett gaaaahhhh, ögonmått på en bild är ingen exakt vetenskap…
 
  • Gilla
ricebridge och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.