Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 244 andra personer som har gjort quizet "Vad heter VVS-prylen?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 069 andra personer som har gjort quizet "Vad heter VVS-prylen?"
 
T
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 312 andra personer som har gjort quizet "Vad heter VVS-prylen?"
Men jag håller med om att det där är inte en rörtång..
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 436 andra personer som har gjort quizet "Vad heter VVS-prylen?"

Jippi, nu har jag gjort mig förtjänt av en öl, eller två, ikväll :)
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 493 andra personer som har gjort quizet "Vad heter VVS-prylen?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 842 andra personer som har gjort quizet "Vad heter VVS-prylen?"
Full pott så klart!
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 1 391 andra personer som har gjort quizet "Vad heter VVS-prylen?"
 
Krilleman
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 999 andra personer som har gjort quizet "Vad heter VVS-prylen?"

Ja jag vet, jag fuskade...
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 010 andra personer som har gjort quizet "Vad heter VVS-prylen?"
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 1 489 andra personer som har gjort quizet "Vad heter VVS-prylen?"
 
F
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 1 506 andra personer som har gjort quizet "Vad heter VVS-prylen?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.