Förvaringstält bortskänkes relativt omgående. Ligger nedmonterat i bilen och åker till tippen om ingen vill ha det relativt snart. Det är grönt på utsidan och har metallstänger som skjuts in i varandra och sätts fast med skruvar. Det är en del mindre hål i tältduken, det är dock inga revor så det går nog finfint att dra på lite gaffatejp eller limma på lagningsbit, eller bara låta det vara lite beroende på vad man ska förvara. Skruvankarna saknas. Möjligt att någon bult/mutter saknas också. Instruktionsboken har sett bättre dagar (legat ute över vintern).

Det är detta tältet, men mörkgrönt:
https://www.jula.se/catalog/bil-och...hor/bilkapell-och-overdrag/garagetalt-619586/

Här är instruktionen:
https://www.jula.se/globalassets/ca...ual/619586_220105_se-no-pl-en-de-fi-fr-nl.pdf

Iom att det redan är i bilen kan jag leverera om det inte är bökigare än att åka till tippen.
 
Ett föremål täckt med grå presenning utomhus, höstlöv på marken, gräsmatta och träd synliga.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Tälttak med fläckar och skuggor, svart stödstångsstruktur, ljus bakgrund.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Om du orkar leverera till Huddinge så tar jag gärna emot det :)
 
joakim_j joakim_j skrev:
Om du orkar leverera till Huddinge så tar jag gärna emot det :)
Huddinge är ju rätt brett, håller tummarna att du bor i någon nära del. :) Funkar torsdag kväll?
 
S Svante Svenson skrev:
Huddinge är ju rätt brett, håller tummarna att du bor i någon nära del. :) Funkar torsdag kväll?
Jag bor nära Huddinge centrum. Torsdag kväll är jag hemma :)
 
  • Gilla
Svante Svenson
  • Laddar…
joakim_j joakim_j skrev:
Jag bor nära Huddinge centrum. Torsdag kväll är jag hemma :)
Perfekt, du kan väl skicka din adress och telefonnummer i ett PM, och så kan vi höras om lite mer exakt tid på torsdag och att jag även säger till cirka 15-20 minuter innan jag kommer?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.