Jag fick 1/10 rätt, vilket är bättre än 2 andra personer som har gjort quizet "Har du koll på priserna?"

Jag har uppenbarligen noll koll på vad saker kostar, eller rättare sagt en koll.

Jag vet inte riktigt om jag skall skämmas eller vara stolt, men det enda jag hade koll på var vad veden kostar. Jag köper nämligen inte någon av de andra produkterna i frågorna (vi har kapselmaskin till kaffet, vi köper laktosfri mjölk, grönsakerna köper vi efter säsong osv).
 
Jag fick 5/10 rätt, vilket är bättre än 255 andra personer som har gjort quizet "Har du koll på priserna?"
Uppenbarligen lyckligt ovetande om de skenande priserna, jag svarade för lågt på det mesta... :thinking:
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 785 andra personer som har gjort quizet "Har du koll på priserna?"
Andra gången alla rätt
 
Aldrig sett ett test där spridningen på svaren genomgående var så jämn. Vi har givit upp mot inflationen. Jag trodde fortfarande mjölk kostade runt 10:- ..
 
Jag fick 4/10 rätt, vilket är bättre än 416 andra personer som har gjort quizet "Har du koll på priserna?"
Här fick man skämmas ordentligt. :(
 
K karin_sv skrev:
Jag fick 4/10 rätt, vilket är bättre än 416 andra personer som har gjort quizet "Har du koll på priserna?"
Här fick man skämmas ordentligt. :(
Nejdå, kolla mitt resultat.
 
Horribelt dåligt. Men tur jag inte handlar på Coop iallafall. Har dom skjutit sig i foten och cementerat platsen som både dyrast och sunkigaste matvarukedja?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.