Patrik440
:crysmile::crysmile::crysmile:


Jag fick 4/10 rätt, vilket är bättre än 6 andra personer som har gjort quizet "Har du koll på priserna?"

Bättre än 6 andra iaf. :)
 
Jag fick 5/10 rätt, vilket är bättre än 15 andra personer som har gjort quizet "Har du koll på priserna?"

Ändå godkänt tycker jag, med tanke på att jag inte dricker kaffe, sällan köper blomkål eller purjo, byggde min altan 2021, aldrig byggt hus, ärvde en högtryckstvätt... :rofl:
 
  • Haha
KnockOnWood
  • Laddar…
  • Gilla
Nalleman64
  • Laddar…
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bra med tanke på att jag bara kunde svaret på vad mjölk kostar i quizet "Har du koll på priserna?" Resten gissade jag.

rättelse. Jag visste ju faktiskt att altanbyggget blivit 20% billigare. Det är ju på Byggahus jag sett det.
 
hsd
Jag fick 4/10 rätt, vilket är bättre än 32 andra personer som har gjort quizet "Har du koll på priserna?
Å jag har inte koll på priserna, men tomaterna har blivit mer än dubbelt så dyra
 
Redigerat:
Fury
  • Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
  • Gilla
Dilato och 1 till
  • Laddar…
  • Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 404 andra personer som har gjort quizet "Har du koll på priserna?"
OK, jag fuskade lite.
Det är ju slut på arbetsveckan nu :cool:
 
  • Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
S
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 428 andra personer som har gjort quizet "Har du koll på priserna?"

pretty pretty good
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.