N Natty10 skrev:
Vi ska inom kort påbörja markarbeten på vår tomt i Trosa. Om någon i trakten har fyllnadsmassor över så är vi intresserade.
Hej, vi planerar schakta på våran tomt i Nyköping om några månader. Vi har för det mesta naturgrus, rena massor. Ca 300 m3. Skulle kunna köra de till Trosa.
 
Hej,
Jätte intresserad. Vi håller på med marklov ansökning med lite fördröjning pga.grannen men jag hoppas det löser sig snart. Vi kan höras senare när det är dags för er att börja arbetet.

Mvh
Natty
 
N Natty10 skrev:
Hej,
Jätte intresserad. Vi håller på med marklov ansökning med lite fördröjning pga.grannen men jag hoppas det löser sig snart. Vi kan höras senare när det är dags för er att börja arbetet.

Mvh
Natty
Vi väntar på startbesked och planerar börja i slutet på april eller maj. Ingenting är spikad än. Vi hörs om en månad! MVH Anna
 
N Natty10 skrev:
Vi ska inom kort påbörja markarbeten på vår tomt i Trosa. Om någon i trakten har fyllnadsmassor över så är vi intresserade.
Hej,

Jag har 8-10 lass (80 - 100 kubik) kvar i Huddinge, kan köra dem till Trosa om du är intresserad? (Massorna på bilden är redan bortskänkta, det som återstår ska grävas upp de närmaste dagarna)

Mvh Mats Österholm
Segeltorp
 
  • Byggarbetsplats med jordhögar och snö, avskalade trädstrumpar, grå himmel och byggnader i bakgrunden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Josefina Bergvall
  • Laddar…
A annaegija skrev:
Vi väntar på startbesked och planerar börja i slutet på april eller maj. Ingenting är spikad än. Vi hörs om en månad! MVH Anna
Även jag har möjlighet att ta emot.
Håller till utanför nävekvarn.
Hälsningar
Erik
 
J Josefina Bergvall skrev:
Mats, har du kvar massor?
hej, jag har massor om du fortfarande är intrsserad
 
Om ngn har fyllnadsmassor för bortskänkning, o kan leverera till Sala
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.