Vad är gängse ersättning för influencers o.dyl för att bära reklam offentligt?
 
L lat skrev:
Vad är gängse ersättning för influencers o.dyl för att bära reklam offentligt?
En T-shirt? Om du begär 2 får du nog skicka in den ena till skattemyndigheten;)
 
  • Haha
David Wallin
  • Laddar…
L lat skrev:
Vad är gängse ersättning för influencers o.dyl för att bära reklam offentligt?
Har tyvärr inte koll på det. För övrigt tycker jag att en hel och ren t-shirt så att man slipper att se ut som en lodis är ersättning nog. ;):rofl:
 
Dom enda jag gör gratis reklam för är välgörenhetsorganisationer / ideella organisationer som jag litar på.
 
L lat skrev:
Dom enda jag gör gratis reklam för är välgörenhetsorganisationer / ideella organisationer som jag litar på.
Radera din adress om du gjort misstaget att skriva in den i din profil!

<Edit> :cool:
 
Redigerat:
  • Gilla
HEM2121
  • Laddar…
Ta inte på dig tishan?
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
L lat skrev:
Dom enda jag gör gratis reklam för är välgörenhetsorganisationer / ideella organisationer som jag litar på.
Det är bara att låta bli att fylla i uppgifter om modell så får du ingen t-shirt.
 
  • Gilla
HEM2121 och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Radera din adress om du gjort misstaget att skruva in den i din profil!
Jag har inte skruvat in ngt men fick ändå mailen. #skajagvaorolig #asbestomjagskruvatfel
 
  • Wow
FredrikR
  • Laddar…
john68 john68 skrev:
Jag har inte skruvat in ngt men fick ändå mailen. #skajagvaorolig #asbestomjagskruvatfel
Att du fick PMet (samt eventuellt mail/pushnotis) har ingenting med att göra om du har fyllt i adress/storlek/färg.

Marlen skickade PM till x antal personer där BH vill visa uppskattning till genom att ge en T-shirt.
För att kunna få T-shirten så måste man fylla i bla adressen.
 
  • Gilla
David Wallin
  • Laddar…
Demmpa Demmpa skrev:
Att du fick PMet (samt eventuellt mail/pushnotis) har ingenting med att göra om du har fyllt i adress/storlek/färg.

Marlen skickade PM till x antal personer där BH vill visa uppskattning till genom att ge en T-shirt.
För att kunna få T-shirten så måste man fylla i bla adressen.
Han syftade nog på att jag skrivit skruva istället för skriva. :oops:
 
  • Gilla
john68
  • Laddar…
Undrar lite om tröjan, om ni hunnit skickat till alla som fanns med i utskicket?
 
Vi har inte hunnit få hit dem än från leverantören, men de säger att de är under tillverkning.
 
  • Gilla
Småbrukaren och 2 till
  • Laddar…
K
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Vi har inte hunnit få hit dem än från leverantören, men de säger att de är under tillverkning.
Får väl hoppas leverantören snabbar sig på så alla altanbyggare har propra arbetskläder…
 
  • Gilla
David Wallin
  • Laddar…
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Vi har inte hunnit få hit dem än från leverantören, men de säger att de är under tillverkning.
Jag la precis in min adress i profilen. Hoppas det inte är var försent!? Utan tröja blir det ingen lekstuga till grabben i sommar.
 
  • Haha
David Wallin
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.