Berätta gärna varför du citerar mitt inlägg och om det är något speciellt du vill att jag ska svara på. Det du skriver verkar ju rimligt.
 
Hep Hep skrev:
Berätta gärna varför du citerar mitt inlägg och om det är något speciellt du vill att jag ska svara på. Det du skriver verkar ju rimligt.
Jo det här med en "grön omställning" som du var positiv till och jag skrev om olika förutsättningar.
 
Jag tror du hakade upp dig på ett ordval som jag citerade och missade resten av mitt inlägg.
 
Hep Hep skrev:
Jag tror du hakade upp dig på ett ordval som jag citerade och missade resten av mitt inlägg.
Ok, jo den "gröna omställningen" och hur den ska definieras är ju brännhet på högsta nivå inom EU.
 
Jag vet fortfarande inte varför du citerar mig eller vad jag förväntas göra med ”diskussionen” du vill dra in mig i, så jag släpper den här tråden och låter dig försöka hitta några som är mer engagerade i frågan.
 
Förslaget är fullständigt världsfrånvänt och galet. Men jag skulle inte oroa mig. Mina pengar är nog på att EU inte kommer att existera 2033 mera. Man skulle ha gett fan i klimatpolitiken och detaljstyret. I Finland har vi en fix för problemunionen, den kallas FIXIT.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.