På väg att köpa Ikea kök men upptäckte att Epoq kök nu har 50 % rabatt. Epoq leder vad gäller pris, 14 000 kr billigare trots måttbeställd skiva, 70 cm höga överskåp, snyggare nyans vit o längre garanti. Men orolig för omdömen jag läst om krångliga leveranser mm. Måste bestämma mig o beställa i början av nästa vecka för lev i början av januari- 23. Tacksam för hjälp!
Var hittar du 50% rabatten?U Ulla71 skrev:På väg att köpa Ikea kök men upptäckte att Epoq kök nu har 50 % rabatt. Epoq leder vad gäller pris, 14 000 kr billigare trots måttbeställd skiva, 70 cm höga överskåp, snyggare nyans vit o längre garanti. Men orolig för omdömen jag läst om krångliga leveranser mm. Måste bestämma mig o beställa i början av nästa vecka för lev i början av januari- 23. Tacksam för hjälp!
Jag håller på att montera ett Epoq kök just nu som jag köpte på förra black Friday kampanjen. Tycker det är helt ok. Fina lådsystem, köpte med glas på alla som gick och få när det var rea. Köpte även Ekluckor som vi låtit måla.
Höjden passade oss bättre än Ikeas. Och sen blev det bättre material i luckor och finare lådor med.
Svindyr bänkskiva dock utan rabatt. Men totalen blev helt ok ändå. Köpte både kök och tvättstuga.
Höjden passade oss bättre än Ikeas. Och sen blev det bättre material i luckor och finare lådor med.
Svindyr bänkskiva dock utan rabatt. Men totalen blev helt ok ändå. Köpte både kök och tvättstuga.
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 40 611 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 40 611 inlägg
De sista åren har även Ikea haft stora leveransproblem periodvis pga. vad som har hänt i världen. Ikea har en del luckor som kostar nästan 2000 kr.S Salam72 skrev:
På vilket sätt är Epoq dålig kvalitet?
Liknande trådar
-
Ska köpa IKEA-kök - välja deras eller andra vitvaror, och i så fall, hur?
Vitvaror -
Integrerad bänkdiskmaskin i Ikeakök? Eller finns det nåt annat sätt?
Kök -
Bygga köksö från Ikea eller annanstädes
Kök -
Byta kök - Ikea eller Elgiganten mest prisvärt?
Kök -
IKEA LED belysning för kök (UTRUSTA eller OMLOPP)
Kök