Verkar som om det finns en ny leverantör som jag inte hört talas om tidigare? Jag såg annons igår på blocket att dem har lite större lösningar för entrédörrar. Med special glas till ganska bra pris( som jag fattade det så kostar alla L dörrar 43000kr, skulle inte förvåna mig om det tillkommer beroende på vilket glas man tar) men oavsett ganska rimligt pris till storleken på partiet. Jag håller på och renoverar en gammal cykelaffär med bostad på övervåningen och entrenplan är tänkt att bli någon form av verksamhet i framtiden. Men då jag är ute efter så billig lösningen som möjligt så kollar jag febrilt på blocket på Fönster, dörr, tak, isolering som är mina huvudsakliga sökord. Jag hoppas på att hitta ett parti som någon köpt fel eller demoex.
Men då kom denna aktör upp och jag kan inte hitta något om dem? Är dem nya eller ingen som skrivit. Jag ÄLSKAR idén om att smälla in en sån stor L lösning i entrén istället för en vanlig dörr. Helst med utsmyckat, färgat glas. Tror det skulle lyfta vilket hus som helst. Oavsett stil (NÄSTAN).
https://vetlandadorren.se/dorren/ Kolla deras lösningar och säg vad ni tror? Jag är väldigt förtjust i de stora dörr partierna även om jag troligtvis inte kommer att köpa fullpris då jag har som plan att hela huset jag har ska vara utan lån och jag att en av idéerna är att jag ska renovera hela huset med sånt som jag hittar på blocket alternativt rabatterat utställningsex.
 
hej,
Vi kan definitivt rekommendera vetlandadorren.se. Hela Zamojski-familjen har tillverkat dörrar i över trettio år.
Vi har nu fått en specialtillverkad dörr till vårt timmerhus.
Leverans och montering av dörren är en självklarhet för familjen Zamojski, och givetvis även garantin.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.