Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 307 andra personer som har gjort quizet "Har du preppat?"
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 626 andra personer som har gjort quizet "Har du preppat?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 321 andra personer som har gjort quizet "Har du preppat?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 629 andra personer som har gjort quizet "Har du preppat?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 630 andra personer som har gjort quizet "Har du preppat?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 159 andra personer som har gjort quizet "Har du preppat?"

Rackarns föll på skyddsrummen...

För mig själv är den en självklarhet att jag kan rå om mig själv och min familj vid en kris, så att de i samhället som inte kan det, kan få den lilla hjälp som finns.
Är ju inte direkt som att någon från kommunen kommer knacka på dörren med en påse med mat vecka två vid längre kris...
 
  • Gilla
Dilato
  • Laddar…
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 167 andra personer som har gjort quizet "Har du preppat?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 809 andra personer som har gjort quizet "Har du preppat?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 428 andra personer som har gjort quizet "Har du preppat?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 853 andra personer som har gjort quizet "Har du preppat?"
 
AllramEest
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 864 andra personer som har gjort quizet "Har du preppat?"
 
Cheesen
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 316 andra personer som har gjort quizet "Har du preppat?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 335 andra personer som har gjort quizet "Har du preppat?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 354 andra personer som har gjort quizet "Har du preppat?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.