1. Herregud vad jag behöver vinna i just denna utlottningen! Alltså seriöst. Det är katastrof och det riskerar att bli separation mellan mig och sambon när någon skall hämta ett verktyg. Hjälp oss att inte separera?

2. NIBE F2120-20 är den dyraste pumpen sett till listpris och har som lägsta pris 111912 kr.
 
Redigerat:
U Ulrika M.M skrev:
Dags att vårstäda bland verktygen? Passa då på att tävla om verktygstavlan som är priset i veckans tävling:).
[bild]
GBP Verktygstavla 950x1000mm RAL5005 och en kroksats med 24 blandade krokar står på spel i veckans tävling. Verktyg och krokar på bilden ingår ej

För att delta i tävlingen behöver du:

1. Motivera varför just du ska vinna.
2. Svara på nedanstående fråga.

Fråga: Vilket lägsta pris har den dyraste luft/vatten-värmepumpen i Byggahus.ses jämförelsetjänst av luft/vatten-värmepumpar?

Rätt svar hittar du här: Jämför luft/vatten-värmepumpar

Vinnaren utses måndag den 13/3.

Denna tävling är inte sponsrad.
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
-----------------------------------------------
OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn-och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering
113131, behöver verkligen en verktygstavla till vårat nya förråd i metall, som vi satte upp i höstas, bara vi kommer in i det (lämnade ingen marginal vid golvläggningen, och nu har golvet svält upp och tar i skjutdörren, som bara går att öppna 10 cm.
Mvh
Per Palmqvist
 
!. Vore kul om man kunde vinna denna fina verktygstavla till mina verktyg så att dom får hedersplatsen ovanför min arbetsbänk och jag får större arbetsyta till mina projekt.

2. 114 796 kr
 
1. För att jag har ingen.
2. 111 912 kr
 
U Ulrika M.M skrev:
Dags att vårstäda bland verktygen? Passa då på att tävla om verktygstavlan som är priset i veckans tävling:).
[bild]
GBP Verktygstavla 950x1000mm RAL5005 och en kroksats med 24 blandade krokar står på spel i veckans tävling. Verktyg och krokar på bilden ingår ej

För att delta i tävlingen behöver du:

1. Motivera varför just du ska vinna.
2. Svara på nedanstående fråga.

Fråga: Vilket lägsta pris har den dyraste luft/vatten-värmepumpen i Byggahus.ses jämförelsetjänst av luft/vatten-värmepumpar?

Rätt svar hittar du här: Jämför luft/vatten-värmepumpar

OBS; priset i listan kan uppdateras. Redaktionen noterar det aktuella priset varje dag tävligen pågår; ett svar som inte längre är aktuellt enligt listan den dag tävlingen avgörs kan således ändå vara ett korrekt svar på tävlingsfrågan.

Vinnaren utses måndag den 13/3.

Denna tävling är inte sponsrad.
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
-----------------------------------------------
OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn-och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering
1. Vi har precis inrett ett arbetshörn i källaren med ett par hyllor och ett stort bord. Det som saknas är ett bra sätt att förvara verktyg på ett lättåtkomligt sätt.

2. 114 796kr
 
1. Mitt i husbygget, och pengarna börjar ta slut.
Produktionskostnadskalkylen såg ju ändå relativt rimlig ut. ‍
När nu alla kostnader stuckit iväg och tilläggsfakturor dimper in,
Vore det en fin tröst att en verktygstavla vinn(a).
Så alla verktygen får ha sin självklara plats,
när vi väl kommer flytta in i vårt norrländska palats ✌

2. Lägsta pris för dyraste: 113 131 kr
 
1) Jag har tyvärr ingen snyfthistoria att dra här, men jag vill ha en verktygstavla, annars skulle jag ju inte slösat tid på att skriva ett svar på frågan! :)

2) Pris: 114 796 kr
 
1. Jag gillar att ha konst på väggarna så en tavla i verkstan hade varit kul.

2. 111 912 kr.
 
U Ulrika M.M skrev:
Dags att vårstäda bland verktygen? Passa då på att tävla om verktygstavlan som är priset i veckans tävling:).
[bild]
GBP Verktygstavla 950x1000mm RAL5005 och en kroksats med 24 blandade krokar står på spel i veckans tävling. Verktyg och krokar på bilden ingår ej
1. Vill gärna vinna verktygstavlan så jag inför varje helg kan säga ”Verktygen i ordning och reda för nu ska de användas efter arbetsveckans fredá”
2 114796 kr


För att delta i tävlingen behöver du:

1. Motivera varför just du ska vinna.
2. Svara på nedanstående fråga.

Fråga: Vilket lägsta pris har den dyraste luft/vatten-värmepumpen i Byggahus.ses jämförelsetjänst av luft/vatten-värmepumpar?

Rätt svar hittar du här: Jämför luft/vatten-värmepumpar

OBS; priset i listan kan uppdateras. Redaktionen noterar det aktuella priset varje dag tävligen pågår; ett svar som inte längre är aktuellt enligt listan den dag tävlingen avgörs kan således ändå vara ett korrekt svar på tävlingsfrågan.

Vinnaren utses måndag den 13/3.

Denna tävling är inte sponsrad.
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
-----------------------------------------------
OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn-och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering
 
114 796 kr
Min verkstad där jag fixar med allt möjligt i tex snickerier, glas arbeten , silversmide mm är i kaos och för liten. Ska inreda en ny i ett annat rum. Skulle vara så skönt med en verktygstavla så jag kan sortera dom olika verktygen på en gång.
 
Min verkstad är just nu så rörig att jag tror jag kunde hitta en nål i en höstack snabbare än min hammare. GBP Verktygstavlan och kroksetet skulle rädda mig från min rörighet! Så som Thomas Edison en gång sa: "Genius is 1% inspiration and 99% perspiration", så ge mig chansen att vinna och se min verkstad förvandlas till en genialisk plats!

2. 111912kr
 
1. Jag har ett gammalt förråd fyllt med verktyg från 1800-talet till nutid, och tror sist det organiserades där inne var nån gång på 50-talet. Allt ligger huller om buller, saker rostar eller möglar eller kidnappas av rått-ligan som regerar där. Som ensam och sjukskriven så har jag inte råd med den organiseringen jag hade velat ha där inne, men det kliar i fingrar och hela mig att försöka få nån ordning där inne. Hjälp!

2. 114 796 kr
 
Redigerat:
1: håller på att renovera garaget så detta vore högst välkommet

2: 114 796 kr
 
U
Då var tävlingen avslutad och det har blivit dags att annonsera vinnaren.

Idag blir det @Cerb med inlägg #2 som som tar hem vinsten. Stort grattis till dig:)!

Önskar alla en trevlig start på veckan!
 
U Ulrika M.M skrev:
Då var tävlingen avslutad och det har blivit dags att annonsera vinnaren.

Idag blir det @Cerb med inlägg #2 som som tar hem vinsten. Stort grattis till dig:)!

Önskar alla en trevlig start på veckan!
Weehoo!!
Helt magisk start på veckan!
 
  • Gilla
Exostor
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.