5000 kubik?
Då bör den stå pall även om hela släkten kommer på besök över jul..... :D
 
Bob_the_builder
Jepp. ;D
Tömning vart 150:e år eller så. Det lär dock bli dyrt att frakta och gräva ner den...
 
Kanske måste man droga sig med laxermedel för att någonsin kunna fylla den. ;D Fast tömmningarna sparar man in på utan lax. ;D
 
Immobil skrev:
Kanske måste man droga sig med laxermedel för att någonsin kunna fylla den. ;D Fast tömmningarna sparar man in på utan lax. ;D
Jag tror man skall fokusera på själva INTAGET snarare än utloppet för att klara 5000 kubik.

Hur många kubik är en normalstor middag?
 
Varför inte koppla in hela villakvarteret på samma tank ??? ;D
 
pappskallen skrev:
Varför inte koppla in hela villakvarteret på samma tank ??? ;D
Skulle du vilja ha 4997 kubik av dina grannars skit på din tomt? ;)
 
MathiasS skrev:
Skulle du vilja ha 4997 kubik av dina grannars skit på din tomt?  ;)
Nänä grannen får naturligtvis köpa/lägga den på SIN tomt ;)
 
Ska man vara petig så framgår det ju inte vilken enhet säljaren menade. Kubikmeter, kubikcentimenter, kubikdecimeter, kubiktum, kubikfot, kubik-kilometer... Det finns många alternativ. Kubikmeter är väl kanske det vanligaste (och roligaste).

Vem ringer och frågar?
 
Bob_the_builder
Nej, jag funderade en kort stund i de banorna (dvs att förstöra det roliga genom att anta att det rör cm3 tex) men övergav det snabbt. ;D
 
sveno skrev:
Ska man vara petig så framgår det ju inte vilken enhet säljaren menade. Kubikmeter, kubikcentimenter, kubikdecimeter, kubiktum, kubikfot, kubik-kilometer... Det finns många alternativ. Kubikmeter är väl kanske det vanligaste (och roligaste).

Vem ringer och frågar?
5000 kubik millimeter är också ganska kul, men då tycker jag att det låter både dyrt och svårbajsat.
 
;D

Lite roligt var det allt, även om man förstår vad de menar.

Vore kul att se gropen där den varit nedgrävd ...
 
Vore kul att se gropen där den varit nedgrävd ...
Ny swimmingpöl, kanske ?? ;D
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.