Vi tittar på växthus och vi letar efter ett billigt och bra alternativ och då dyker OUTL1 upp, de har väl inte den bästa ratingen men jag tänkte hör med gruppen, är det någon som har erfarenhet av deras växthus.
 
Ingen personlig erfarenhet men jag skulle nog akta mig från att köpa något dyrt från detta företag med tanke på alla inlägg om deras obefintliga kundservice.
 
  • Gilla
BirgitS och 1 till
  • Laddar…
V
Vi köpte ett som vi är väldigt nöjda med.
Stabilt och bra pris.
Men vi behövde aldrig kontakta kundtjänst.
 
Håll dig borta från outl1 är mitt råd. Det finns en anledning varför de är billiga. Om något blir fel i beställningen eller om du behöver använda garantin när deras billiga skit går sönder så räkna med ett helvete med deras fullständigt inkompetenta kundservice.

De gör allt för att förhala och krångla så man hellre ger upp i processen.
 
  • Gilla
jnse och 1 till
  • Laddar…
D Dieselpower skrev:
Vi tittar på växthus och vi letar efter ett billigt och bra alternativ och då dyker OUTL1 upp, de har väl inte den bästa ratingen men jag tänkte hör med gruppen, är det någon som har erfarenhet av deras växthus.
Jag köpte ett växthus igår från outl1.
Valde att betala efter varan har kommit med Klarna, sen finns ju även försäkring att välja till.
Leverantörs valet är ju definitivt inte det bästa av dom. Men jag väntar med spänning.
Hur gjorde ni? Har ni beställt nåt ännu? Kommit fram isf?
 
D Dieselpower skrev:
Vi tittar på växthus och vi letar efter ett billigt och bra alternativ och då dyker OUTL1 upp, de har väl inte den bästa ratingen men jag tänkte hör med gruppen, är det någon som har erfarenhet av deras växthus.
Inga konkreta erfarenheter. Men då jag tittat på växthus så är det nog lite material i de billiga från OUTL1. Kan vara värt att kolla det iaf.
Och med det menar jag tunn aluminium och tunn plast.

Det lär inte gå bra när det stormar. Men har man växthuset på en skyddad plats så kan det kanske gå lika bra.
 
Kolla gärna på Bauhaus.se där fann jag liknande växthus för samma priser som på outl1.
 
  • Gilla
hempularen
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.