Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 287 andra personer som har gjort quizet "Kan du snickaren?"
 
S
Jag fick 3/10 rätt, vilket är bättre än 60 andra personer som har gjort quizet "Kan du snickaren?"
 
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 1 043 andra personer som har gjort quizet "Kan du snickaren?"
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 1 716 andra personer som har gjort quizet "Kan du snickaren?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 800 andra personer som har gjort quizet "Kan du snickaren?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 2 342 andra personer som har gjort quizet "Kan du snickaren?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 972 andra personer som har gjort quizet "Kan du snickaren?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 849 andra personer som har gjort quizet "Kan du snickaren?" Jojomen. Men min polska är inte så stralansztjik ;-)
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 1 904 andra personer som har gjort quizet "Kan du snickaren?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 910 andra personer som har gjort quizet "Kan du snickaren?"

mer design än snickare, missade vad moderatorn heter.
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 2 746 andra personer som har gjort quizet "Kan du snickaren?"
 
Bergfex Bergfex skrev:
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 2 746 andra personer som har gjort quizet "Kan du snickaren?"
Toppen
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 2 121 andra personer som har gjort quizet "Kan du snickaren?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 3 313 andra personer som har gjort quizet "Kan du snickaren?"
Mer tur än skicklighet;).
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 2 181 andra personer som har gjort quizet "Kan du snickaren?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.