Sköna och hållbara. Halva priser mot originalet från Docksta. Går ca 7000 steg/dag på jobbet och de ser fortfarande ut som nya efter ett drygt år.. Om de är vackra eller inte ligger i betraktarens öga… Finns ännu billigare på tex CDon. Svart toffel, korkfotbädd, sömnadsdetaljer, prissatt 650 kronor, online butikssida, "Vollsjö Slippers".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Dan_Johansson
  • Laddar…
M mgranbom skrev:
Reino ja Aino från Finland gör hållbara, varma tofflor med riktig sula. Populära stugtofflor.

[länk]

/M
Intressant...
Lite fulsnygga..
E-handelssida visar mörkgråa tofflor från Reino, prissatta till €39, storleksval tillgängliga.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Kan man passa på att köpa en laptopvärmare...:rofl:
Röd rutig laptopvärmare på rea, produktsida med pris och storleksinformation på e-handelswebbplats.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Jag kör de här från Zalando. Hård sula, sitter bra på foten, billiga.
En fot i toffel vilar på trägolv vid matbord, med gråa byxor och blå strumpa.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Ett par mörkgrå unisex-tofflor på nätbutikssida, rabatterat pris visas.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
C
Slår också en slag för Shepherd. Inte oförstörbara, men mycket bra slitstyrka, äkta skinn och hyfsat rimligt pris.
 
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Hej Bullen!

Jag har ett problem, nämligen att mina tofflor slits ut alldeles för fort. När man jobbar hemifrån, och har en inomhustemperatur som är lämplig med elpriserna 2023 vilket resulterar i kalla golv, går man runt hela dagarna i tofflor. Jag har provat att köpa alla möjliga varianter, från billiga från Lidl till halvdyra (6-700) Hush Puppies, men de håller typ 3 månader sen går det hål i sulan, eller det slits hål i innersulan, eller något annat ..

Finns det oförstörbara tofflor att köpa?

Tyvärr passar inte Birkenstock min fot, och jag tänker inte ta på mig träskor, men annars tar jag tacksamt emot förslag! Kan tänka mig att betala 1000-1500 spänn för något som faktiskt håller ...

Och som vanligt är det inte killen i filmen som skrivit brevet!
Har du testat att lägga en slät matta på betonggolvet?
 
Jag har finländska Reino tofflor och rekommenderar dem varmt!
 
  • Gilla
Dan_Johansson
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.