Nu ska jag nog återgå till arbetet... ;-)
 
Snailman
Mikael_L skrev:
Jodå, jag tänker sluta vid 2000 ;) ...
Är lite avundsjuk på dig, du började här samtidigt som mig, men du verkar ha ungefär dubbla hastigheten på dina inlägg, för ett par år sen häckade jag en del på värmepumpsforumet, men efter monteringen av denna har det avtagit till ungefär noll...

Får se hur det går när huset är färdigt... Men dit är det lääänge
 
Snailman skrev:
Får se hur det går när huset är färdigt... Men dit är det lääänge
Kan hus bli färdiga? Tycker att det alltid dyker upp nya projekt hela tiden. För tillfället så ökar mängden projket snabbar än jag hinner beta av dom.

Jag känner också ett visst beroende av detta forum......
 
Mikael_L
Äsch, 2002 inlägg ... :mad:

Jaja, då slutar jag väl vid 3000 då ... :rolleyes:

Snailman skrev:
Är lite avundsjuk på dig, du började här samtidigt som mig, men du verkar ha ungefär dubbla hastigheten på dina inlägg, för ett par år sen häckade jag en del på värmepumpsforumet, men efter monteringen av denna har det avtagit till ungefär noll...

Får se hur det går när huset är färdigt... Men dit är det lääänge
Jodå, jag har nu haft mina dryga 7 månader med föräldraledighet, och då har forumet tjänat som god terapiverksamhet när man ändå inte kunnat göra så mycket annat under dagarna.

Nu har jag börjat jobba igen, dock har det inte börjat rulla på något vidare än, men om en månad kommer jag definitivt ha 100+% att göra, så mina inlägg kommer nog komma i lägre hastighet nu. Jag hoppas hinna läsa åtminstånde.

Jag hoppas att vi kan börja bygga hus snart, men det går trögt, vi har inte tomt, och vi är nog inte ens överens om hur och var det ska vara osv. Men om jag kommer igång, blir det liksom dig i nästan 100% egen regi. Då kommer jag antagligen bli aktiv på ett annat sätt, då det är dags att fråga om alla de där tusentals sakerna jag inte har en aning om.
 
Man behöver väll inte kallas för forumholist bara för att man tillbringar ett ex antal timmar här i veckan.:confused: Det är ju lärorikt forum och det ger ju en hel del även några extra kilon som bonus för att man nördar vid datorn istället för att vara ute å röra sig lite.:D
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.