Hej,

Vi ska bygga ett Trivselhus i Alsike, Knivsta och husleverantören föreslår Salabacke Bygg för montering och övriga snickeriarbeten.

Vi söker nu erfarenheter från andra som byggt med dem. Stort som smått av intresse, men har du byggt ett Trivselhus med dem är det såklart extra intressant att höra vad du tycker.

Finns du i Uppsala/Alsike eller dess närhet kan jag nog utlova en påse kanelbullar som tack för hjälpen...
 
Annars så frågar du Trivselhus angående vilka hus de har uppfört i Alsike( lär ju vara ett par stycken...) och sedan knackar du på och frågar vilka byggare de hade... ...
 
Vill mena jag har sett Salabacke bygg inblandade i flertalet husbyggen längs åsgatan men det enda jag kommmer ihåg med säkerhet att deras bilar brukat stå vid under byggtiden är trivselhuset på Åsgatan 55.
 
E Exekys skrev:
Hej,

Vi ska bygga ett Trivselhus i Alsike, Knivsta och husleverantören föreslår Salabacke Bygg för montering och övriga snickeriarbeten.

Vi söker nu erfarenheter från andra som byggt med dem. Stort som smått av intresse, men har du byggt ett Trivselhus med dem är det såklart extra intressant att höra vad du tycker.

Finns du i Uppsala/Alsike eller dess närhet kan jag nog utlova en påse kanelbullar som tack för hjälpen...
Hej,
Blev det Salabacke bygg som byggde ert hus?
Ska bygga med Trivselhus

Med vänlig hälsning, Therése
 
Hi - I was wondering how did it go for you with Salabacke Bygg?

We are building with Skidstahus and have been recommended them as the builder for our house in Stockholm.

Would be glad to hear from you, on your experiences :)

Thanks!

E Exekys skrev:
Hej alla i Boängsåsen,

Vi ska bygga ett Trivselhus på Vrå 1:584 och har fått Salabacke bygg rekommenderat av husleverantören.

Jag har efterfrågat referenser här:

[länk]

...men undrar även i detta forum om någon har kloka erfarenheter att dela med sig av? Erbjudandet om kanelbullar gäller såklart även här, hehe.
 
S Saurabh skrev:
Hi - I was wondering how did it go for you with Salabacke Bygg?

We are building with Skidstahus and have been recommended them as the builder for our house in Stockholm.


Would be glad to hear from you, on your experiences :)

Thanks!
S Saurabh skrev:
Hi - I was wondering how did it go for you with Salabacke Bygg?

We are building with Skidstahus and have been recommended them as the builder for our house in Stockholm.

Would be glad to hear from you, on your experiences :)

Thanks!
Hej,
Ägaren av företaget som även han är med och bygger är fruktansvärt otrevlig och går inte att ha att göra med tyvärr.
Han har svårt att hålla sig till sanningen bla om saker som vi ville ha på ett visst sätt och sa att det inte går. Vi tog dit vår KA som visst sa att det går så då fick de snällt rätta sig efter det.
De tog med sig privat skräp och slängde i ”vår” container under byggtiden. Använde toaletten i vårt hus som de byggde. Deras egen byggbarack var ett ruckel utan toalett.
Killen som var anställd var väldigt trevlig tillmötesgående. De var väldigt snabba under byggtiden och vi kände oss nöjda med det mesta av resultatet. Tyvärr har vi gått lite kommentarer kring bla köket(vi hade en läcka från kylen och var tvungen att byta ut del av golv och täcksidor) ”så här gör man inte när man monterar kök” så det kanske finns mer att önska från Salabacke Bygg. Jag skulle aldrig anlita företaget igen då jag tycker ägaren är katastrof!! Jag förväntar mig mer som kund!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.