Har fått en LLVP Mitsubishi Hero LN35 2.0 installerad och tycker att denna ibland kyler luften, sätter jag den på t ex 23° så värmer den på helt okey tycker jag, men vid vissa tidpunkter så är det ungefär som den har gått över 23° i rummet och då blåser denna kallt för att komma ner till 23° igen, skall detta fungera så, känns som det drar onödig energi eller är det så det skall vara?

Bif en bild på inställningarna i fjärrkontrollen om någon är insatt
. Mitsubishi Electric fjärrkontroll, visar 23 grader Celsius, klockan 20:11 på en onsdag. Luftkonditioneringssymboler synliga.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Kan man på något sätt se vilken modell utav LN35 (v1.0 eller v2.0) man har? Har beställt en v2.0 men blev osäker när jag läste ett annat inlägg på forumet.
 
T Tippler skrev:
Har fått en LLVP Mitsubishi Hero LN35 2.0 installerad och tycker att denna ibland kyler luften, sätter jag den på t ex 23° så värmer den på helt okey tycker jag, men vid vissa tidpunkter så är det ungefär som den har gått över 23° i rummet och då blåser denna kallt för att komma ner till 23° igen, skall detta fungera så, känns som det drar onödig energi eller är det så det skall vara?

Bif en bild på inställningarna i fjärrkontrollen om någon är insatt
.[bild]

Kan man på något sätt se vilken modell utav LN35 (v1.0 eller v2.0) man har? Har beställt en v2.0 men blev osäker när jag läste ett annat inlägg på forumet.
du har slagit på typ varenda funktion med i see sensor och kaminvärme!!
Överstiger temperaturen vid innerdelen inställt börvärde så blåser den bara igenom luften och den kan då upplevas sval vid hög fläkthastighet.
Tryck på cirkulator så försvinner huset högst upp i displayen, använder du kamin så är det dock många som vill utnyttja funktionen.
Hur du vill använda i see sensor kan du kika på i manualen eller om du avaktiverar och låter den sköta allt som du själv vill.
 
  • Gilla
Dortmunder DAB och 1 till
  • Laddar…
Så här står vår Hero 2.0
 
  • Mitsubishi Electric fjärrkontroll visar temperatur, ikoner och tid, troligen för värme-/luftkonditioneringsenhet.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
T Tippler skrev:
Har fått en LLVP Mitsubishi Hero LN35 2.0 installerad och tycker att denna ibland kyler luften, sätter jag den på t ex 23° så värmer den på helt okey tycker jag, men vid vissa tidpunkter så är det ungefär som den har gått över 23° i rummet och då blåser denna kallt för att komma ner till 23° igen, skall detta fungera så, känns som det drar onödig energi eller är det så det skall vara?

Bif en bild på inställningarna i fjärrkontrollen om någon är insatt
.[bild]

Kan man på något sätt se vilken modell utav LN35 (v1.0 eller v2.0) man har? Har beställt en v2.0 men blev osäker när jag läste ett annat inlägg på forumet.
Angående 1.0 eller 2.0 så står det i modellbetäckningen. Står det t.ex. MSZ-LN25VG2W, då har du en 2.0, siffran 2 ska stå i modellbetäckningen.
 
T Tippler skrev:
Kan man på något sätt se vilken modell utav LN35 (v1.0 eller v2.0) man har? Har beställt en v2.0 men blev osäker när jag läste ett annat inlägg på forumet.
2.0 har kaminläge (circulator på fjärrkontrollen) vilket inte 1.0 har.
 
  • Gilla
Halvtum och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.