En välfylld svenskspråkig blogg med barnrumsinspiration.
Superbra!

mamamekko
 
ThomasLindgren skrev:
Hittar inget så billigt golv där?
På deras hemsida så anges ordinarie pris till 109:-/ kvm. Inte hiskeligt mycket över 100.
 
Kolla i nyaste Allt i hemmet! Där har de ett barnrum som jag blev så himla förälskad i! Och inte gör det ju saken bättre att vi nyss flyttat in i vårt nybyggda hus och ska inreda sonens rum;-)
 
meya skrev:
Kolla i nyaste Allt i hemmet! Där har de ett barnrum som jag blev så himla förälskad i! Och inte gör det ju saken bättre att vi nyss flyttat in i vårt nybyggda hus och ska inreda sonens rum;-)
Menar du det här rummet?
d7fdqbmbhe4jt8vrh8qsrodblrmun73
Nårga fler bilder och inköpslistan finns här Rum för två
 
Hejduk..tig skrev:
På deras hemsida så anges ordinarie pris till 109:-/ kvm. Inte hiskeligt mycket över 100.
Hittar inget under 179:-/kvm på Byggmax.
 
ThomasLindgren skrev:
Hittar inget under 179:-/kvm på Byggmax.
Då konstaterar jag att du gör fel. Jag gissar att du bara tittar under Golv, men där finns bara deras click/snap-golv.
Använd antingen sökfunktionen Sök efter produkter: och sök på furugolv eller navigera dig till Trä - Furugolv så hittar du rätt.
 
Hejduk..tig skrev:
Då konstaterar jag att du gör fel. Jag gissar att du bara tittar under Golv, men där finns bara deras click/snap-golv.
Använd antingen sökfunktionen Sök efter produkter: och sök på furugolv eller navigera dig till Trä - Furugolv så hittar du rätt.
Jepp du har alldeles rätt. Dumt av mig att tro att golv skulle ligga under kategorin Golv. :)
 
Zara Home som startar en internetbutik för den svenska marknaden i oktober har också fin barnrumsinredning.
zarahome_2_1024.jpg
 
hägerhäll - ursäkta att svaret dröjt - hurtsen och bokhyllan kommer från www.parvel.se.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.