7 olika färgställ.

vi har precis flyttat in i vårt nybyggda hus och har 18000 kvadratmeter tomt att börja ta hand om till våren, så både jag och frun kommer att behöva bra arbetskläder att slita på.
 
7 färger som jag räknar:)
Vill vinna för husfridens skull. Så fort det ska genomföras något byggigt projekt som kräver oömma kläder är jag i mannens jobbegarderob och snyltar slitna byggtishor och göttiga hoodies. Kanske rent av kan köpa nåt snyggt till honom också. Kanske.
 
7st!

Vi köpte nyligen ett hus, nu håller vi på att göra det till vårt drömhus. Det behöver fixas på både in och utsidan. Jag har allt material färdigt, nu fattas bara snygga arbetskläder till mig, sambon och sonen. Så kan vi påbörja vårt lilla projekt ihop som familj. Ska bli så mysigt, längtar!
 
7 olika färger!

Vi är en ung familj från Nederländerna, som precis köpt ett gammalt hus som behöver renoveras. Med de vackra kläderna från Westborn kan vi renovera och till och med ser snygga ut! :giggle:
 
Det finns 7 färger.
Jag behöver verkligen riktiga arbetskläder så barnen slipper skämmas när jag går runt i mjukisbrallor jobbar.
 
En färg för varje dag i veckan (=7). Behöver nya arbetskläder för att undvika skilsmässa!
 
Hej
Westborns flanellskjorta finns i 9 färger. Vore störtskönt att få lite nya arbetskläder till vårens stora vedkapning. Hälsningar Cecilia
 
7 färger
Bra och sköna arbetskläder behövs alltid och är dom så snygga kan de ju även användas till vardags...
 
7 olika färger!

Jag äger redan ett par flanellskjortor. Problemet är att dom går åt på en dag. Gör jag något fysiskt behöver dom bytas med jämna mellanrum, trots absorberande lager under. Sånt är livet som svettgris. Ett par extra hade med andra ord sparat in tvättmaskinens kWh.
 
Flanellskjortan från Westborn finns i 7 olika färger.

Det hade varit kul att kunna uppgradera garderoben med lite nya arbetskläder då de jag har börjar bli väldigt slitna.
 
10 färgställningar
Har aldrig haft arbetskläder,skulle vara kul att prova.Om jag vinner lägger jag upp en bild.
 
7 olika. Jag har aldrig prioriterat speciella arbetskläder utan tagit det som är mest slitet; tröjor med hål i, jeans med trasiga knän osv. Frun skulle bli glatt överraskad om jag ska jobba i fina arbetskläder :)
 
Den finns i 7 färger.
Jag skulle gärna prova dessa kläder, söker bra billiga arbetskläder som jag kan ha på landet.
 
7 olika färgställningar.
Behöver byta ut slitna och trasiga funktionskläder, det är dags med nya och snygga kläder!
 
Orientexpressen
Svar: 6 st olika färger

Att få använda sköna, funktionella kläder när jag gör det roligaste som jag vet gör jobbet ännu roligare och bra mycket lättare. För vanliga kläder är inte gjorda för att vara bekväma på rätt sätt. Att plånboken är lika trång som ett par blöta jeans håller nog många med om. Så att lägga pengar på kläder är något som jag inte gör i första hand, utan de går istället till de material som jag behöver. Att då få chansen att shopa loss på bra kläder vill jag inte missa.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.