Haha jo jag vet att den var tamt skriven.. Men vk ville skydda oss från mera bekymmer. Jag skulle kunna gå hur långt som helst, men maken tycker att jag ska lägga det här bakom mig nu. Han har som lättare för att släppa det här än jag. Jag är arg å bitter med all förståelse kanske.:(
 
Hur tusan kan han bara släppa och ignorera en kvarvarande skuld på ca 1.500.000? Går han på lugnande? ;)
 
hm kan nog tänkas att han gör. Han menar att det spelar ingen roll om vi ältar detta hela livet. Vi blir bara mer olycklig om vi inte släpper det någon gång. Huset har nästan ätit upp vårat förhållande ändå. Jag har nog svårt att släppa det pga att jag tycktes ha sådan koll å ändå så visste ja inte bättre. Tycker att banken å framför allt kommunen skulle ha hjälp en lite om vad som gäller när man bygger hus. Men som sagt det går bra att vara efterklok. Å det är det som gör mig så arg, man var så glad å upp i det hus man skulle få bygga så man tänkte aldrig på dom viktiga sakerna runt omkring.
 
Försök för allt i världen att rädda det som räddas kan. Går det att rädda förhållandet så gör det, då har ni det som är värt mest av allt. Varrandra!
 
Jo jag ska försöka rädda det som räddas kan. Man är så tom i huvet så man kan inte fatta ett ända viktigt beslut längre. Ja det behöver inte ens vara viktigt. (Tragiskt):confused:
 
Lycka till, håller tummarna för er.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.