Är det nån som har ett Vatette V6 kapverktyg jag kan hyra/låna för att montera tre väggbrickor?
 
Är det verkligen ingen som har ett över?
 
@useless fick du tag i någon kapverktyg att hyra? Jag står inför samma situation.
 
Nej, jag köpte ett. Så nu har jag ett som är till salu...
 
useless useless skrev:
Nej, jag köpte ett. Så nu har jag ett som är till salu...
Pris?
 
richardtenggren
useless useless skrev:
Nej, jag köpte ett. Så nu har jag ett som är till salu...
Har inte sett denna tråden, men nu har det ju löst sig för dig, men annars finns VVSRental inne i Gävle (Ersbo), de hyr ut de mesta verktygen inom VVS :)
 
Krilleman
richardtenggren richardtenggren skrev:
Har inte sett denna tråden, men nu har det ju löst sig för dig, men annars finns VVSRental inne i Gävle (Ersbo), de hyr ut de mesta verktygen inom VVS :)
Jag har haft en del med detta bolaget att göra i och med mitt yrke, men har helt slutat handla av dessa. Ingen bra feedback har jag att ge detta bolag.

Har dom ens kapverktyget från Vatette till uthyres?
Hittar inte det under "PEX-Golvvärmeutrustning"
 
richardtenggren
Krilleman Krilleman skrev:
Jag har haft en del med detta bolaget att göra i och med mitt yrke, men har helt slutat handla av dessa. Ingen bra feedback har jag att ge detta bolag.

Har dom ens kapverktyget till uthyres?
Hittar inte det under "PEX-Golvvärmeutrustning"
Aha det har funkat bra för det lilla jag hyrt,, typ pressmaskin och slangvinda några gånger. Smidigt då man slipper ringa runt och be om att låna, varit rätt billigt också.

Jag tänkte mer generellt, men jag hyrde kalibreringsverktyg för LK PAL-rör där i alla fall.
 
useless useless skrev:
Nej, jag köpte ett. Så nu har jag ett som är till salu...
Icriders Icriders skrev:
Pris?
Skulle också behöva ha en om ni råkar ha någon över
 
Jaaa. Jag har ett över. Använt endast en handfull gånger. Säljes till högstbjudande.
 
useless useless skrev:
Jaaa. Jag har ett över. Använt endast en handfull gånger. Säljes till högstbjudande.
Har du verktyget kvar?
 
Har ett i sthlm om du vill låna.
 
A atomlab skrev:
Har ett i sthlm om du vill låna.
Tack för erbjudandet men bor utanför Norrköping, lite långt och åka
 
Icriders Icriders skrev:
Tack för erbjudandet men bor utanför Norrköping, lite långt och åka
Det går bra att ta en rörkap och snurra runt så det blir ett spår, det spåret är i absolut 90 grader, sen en skarp kniv att skära i spåret, det blir perfekt kap
 
  • Gilla
scim
  • Laddar…
Vad för rörkap har du som kommer 6-9mm mot vägg?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.