Står i begrepp att sänka med en ovanmarkspool i min gjuta betongpool, av olika anledningar.
Kollat på runda i 3 m storleken och kvadratiska i storleken 2,5-5m cirka.
Poolen kommer hamna i marknivå, något säger mig att de poolskydd som ingår till dessa pooler är tänkt för löv och annat smuts. Inte nyfikna barn...
Hur löser man pooltäckningen mest kostnadseffektivt ?
 
M
Nu vet jag inte vilken tillverkare du kollat på. Folkpools så kallade standardskydd som ingår i deras poolpaket ska hålla för mer än löv iaf. Finns en bild (som jag tyvärr inte hittar nu) där man vid ett ÅF-möte gick ut typ 20pers (minns inte exakt antal) på detta skydd och blev stående i knähögt vatten.
 
S salkin85 skrev:
Står i begrepp att sänka med en ovanmarkspool i min gjuta betongpool, av olika anledningar.
Kollat på runda i 3 m storleken och kvadratiska i storleken 2,5-5m cirka.
Poolen kommer hamna i marknivå, något säger mig att de poolskydd som ingår till dessa pooler är tänkt för löv och annat smuts. Inte nyfikna barn...
Hur löser man pooltäckningen mest kostnadseffektivt ?
Vi har ett härifrån sedan ~5-6år.
Webbsida visar poolskydd, anvisningar för kundanpassning, blått skydd på träterrass.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

https://plastman.se/poolskydd/vevade-skydd/ribb-topp-modeller/ribb-topp-standard/

Funkar bra än idag, trevliga att ha och göra med, hämtade vårt på plats på Lunda industriområde, nu verkar dom flyttat till Upplands Väsby.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.