Finns sju olika färgvarianter.
Skulle vara bra med extra kläduppsättning till sommargästerna - inget att skylla på längre
 
7 olika.

Lite fler lufthål i arbetsbyxorna än vad som egentligen är det som är ’original’ & hoodien ser helt enkelt hemsk ut med minst 14 olika färgställningar och en blixtlås som slutade fungera för ca 2 år sedan :rofl:
 
7 st
Jag har egentligen alldeles för dåligt med riktiga arbetskläder, det blir mest att man tar gamla slitna T-shirts och liknande, d.v.s. inte särskilt ändamålsenligt. Så en ordentlig uppsättning från Westborn skulle passa bra!
 
Får det till 7st.
Skulle använda vinsten till att klä upp sönerna, 16 och 18 år. Vill ju att de ska utvecklas till riktiga hempulare och hobbyhantverkare de också! Aldrig fel att se proffsig ut när man gissar sig fram och får lära av egna misstag!
 
Westborn flanellskjorta finns i 7 st olika färgställningar.
Vill gärna vinna då så jag kan köpa arbetskläder till frugan så hon inte kan skylla på att hon inte kan hjälpa till för att hon inte har bra kläder.
 
Finns i 7 olika färger.

Jag renoverar mitt hus från grunden. Är i arbetskläder hela dagarna, med skjortor från westborn skulle jag inte bara känna mig bekväm utan se snygg ut också
 
7 färger.

Börjar tröttna på att alla mina vanliga kläder slits ut och får färg, olja etc. på sig så det är hög tid att införskaffa dedikerade arbetskläder.
 
H
Det finns 7 stycken.
Sedan den här killen kom in i våra liv för ett drygt halvår sedan så finns det inget som heter dåligt väder. Jag ska köpa mig både en flanellskjorta och en overall! Ska bli lyxigt att inte frysa om ryggen. Nu när man böjer sig ned för att plocka upp bollen så åker jackan upp.
Tysk schäferhund i skog, ligger med fotboll, löv och mossa runt omkring.
 
Svar: 7 st olika färger.
Det skulle passa super med ett presentkort så vi kan handla lite saker till sambon min.
Själv funkar vad som från jula/rusta så mina arbetskläder till renoveringen var enkelt att fixa. Men sambon får inte ned höfterna i de mansanpassade modellerna utan skulle behlva något som var aktivt skapat för damer.
Så detta skulle komma väl till pass då storlekarna verkar vara mer lämpliga.
 
Svaret är 7.

Bara på bilden i trådstarten ser de ut att ha en schysst overall, jag skulle behöva en ordentlig lek- och slitoverall att ha på mig när jag är ute med barnet i snödrivorna. Att arbetskläder är de bästa kläderna för lek är känt sedan länge, och att bygga snögrottor, åka pulka och på annat vis leka med barn på deras sätt blir klart trevligare när man slipper oroa sig för snö innanför kläderna.
 
7st

Mina gamla t-shirts börjar ta slut. Skulle vara trevligt med riktiga arbetskläder till sommaren istället för avdankad skåpmat från garderoben.
 
7 st!

INGA friluftskläder passar längre efter två graviditeter. Alltid blöt eller kall när familjen ska ut i trädgården eller en tur i skogen, vilket gör att jag drar mig för att hitta på saker utomhus med familjen. Hade varit underbart att kunna få vara ordentligt klädd utomhus igen
 
Svar: 7 st.

Jag skulle verkligen behöva en ny uppsättning av allround/livsstils/arbetar/fritidskläder!
 
7st
Låg pension och stort behov av nya arbetskläder går inte ihop.
Ett presentkort skulle uppskattas enormt.
 
Finns i 7 varianter. Min 78år gamla grann fru. En järnlady som visar att man visst som gammal tant kan bo i hus på landet. Sköta hus o trädgård o köra med grannarna. En riktig inspiration som kanske har lite väl slita kläder idag.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.