Tycker det är smått hämmande med 20 sekunders begränsning mellan sökningar... när man hoppar runt lite och klickar på "Nya inlägg" så får man vänta ibland, allt beroende på hur snabbt man läser tidigare inlägg ....

ingen stor grej, ... men orsak till irritation. När det poppar upp typ "14 sekunder kvar tills du kan titta på Nya inlägg" så känner jag "Nä, nu har jag visst läst klart/kommenterat klart på byggahus.se för idag... " ;)

(jovisst känner jag till att det ofta finns en bakåtknapp i webbläsaren också...)
 
Lite nyfiken, var hittar du Nyaste inlägg?

Om du använder dig av Sök så är det vanligt att funktionen 20 sek mellan sökningarna finns på forum som använder vBulletin. Iaf de 7 jag är inne på :)
 
Här morsan:
 
  • namnlös.JPG
Ja, DÄR var den :)
 
Snailman
Det var 0 sekunder tidigare, men då beckade tyvärr servern ihop, så då föredrar nog alla 20 sekunder istället.
 
Snailman skrev:
Det var 0 sekunder tidigare, men då beckade tyvärr servern ihop, så då föredrar nog alla 20 sekunder istället.
Jo, sant förstås... Men nu snurrar ju siten på en ny superbäst server.... :)
 
...och jag vill hitta alla inlägg som handlar om "x10" men min fantasi tryter när jag måste hitta på en fjärde bokstav.....
 
Johannabacken skrev:
...och jag vill hitta alla inlägg som handlar om "x10" men min fantasi tryter när jag måste hitta på en fjärde bokstav.....
Då får du googla.
 
Jag tycker också att det här är fruktansvärt störande. Jag besöker många andra forum, och inget är så trögt som byggahus gällande det här. :(
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.