U
Denna vecka har du chansen att vinna valfria kläder från Westborn till ett värde av 2000 kr!
Två personer i arbetskläder, flankerade av arbetskläder och varumärkeslogotyp. Reklam för arbetskläder.
Vinnaren får själv välja välja ut ett paket med favoritplagg ur Westborns kollektion till ett värde av 2000 kr. Välj bland snygga flanellskjortor, värmande overaller, sköna funktionskläder och mycket annat!

Westborn är Billiga Arbetskläders egna märke med funktionella och behagliga herr- och damkläder för arbete och fritid. Westborn säljs endast på Billiga-arbetskläder.se!

Så här tävlar du:
Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna valfritt klädpaket, i ett inlägg i den här tråden.

Fråga: I hur många färgställningar finns Westborns flanellskjortor?

Vinnaren utses fredagen den 17 feb.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Billiga-arbetskläder för att de sponsrar den här tävlingen.
 
  • Gilla
Feike och 1 till
  • Laddar…
Hej,
Det finns 4 färger på flannellskjortorna
(10 färgställningar totalt om man söker på kläder)

Jag är verkligen i behov av nya fritidskläder. Mina gamla har blivit byggkläder, så där klarar jag mig ett tag, men både skjortor, funktionsbyxor och varmare plagg skulle komma mycket väl till pass inför fortsatta vintern och våren.
 
Redigerat:
Hej,
Flanellskjortorna finns i 7 olika färger, snygga sådana! 4 stycken med större rutor och 3 med mindre rutor.
Jag ska ge mig på min första stora egna renovering, totaltrenovering av en lägenhet. Under denna tiden kommer värmen att vara avstängd, då vore det dunder med en skön och slittålig flanellskjorta från Westborn! Ett par kalsonger lär gå åt i allt slit, att då få ta på sig bambukalsongerna efter en lång dag hade ju varit succé!

Hälsningar, Axel Johansson.
 
Redigerat:
7 st olika färger! Jag är mitt i en renovering, och gör det hellre än bra. Men med lite nya snygga kläder skulle kanske självförtroendet få sig en boost, och därigenom skulle renoveringsresultatet bli bättre. Jag tänker "look good, feel good and get good result".
 
7 olika färger. Skulle behöva nya arbetskläder för jag råkade få målarfärg på mina andra och man ska nog inte lägga de i tvättmaskinen. Kommer vara mer försiktig nästa gång jag målar och inte torka av mig en massa som jag kladdat med.

Snygga var dom ju också.
 
7st
Jag har inte hittat några favoritkläder, kanske Westborn blir en favorit.
 
7 färger hävdar den färgblinde.

Till svetsning nya bomullsplagg
Som inte sitter på halvflagg
Blir då fogen lika snygg som jag
Ja då är man i bra lag :)
 
7 färger
Arbetskläderna slits hårt, blir trevligt med nya fräscha till vårens projekt.
 
Flanellskortorna finns i 7 olika färger!

jag jobbar sett o vis med att bygga torn så vad skulle passa bättre än en flanellskjorta från westborn? (Det skulle väl vara 2 flanellskjortor från westborn) men jag nöjer mig med en.

Den ser dessutom ut att va riktigt varm tålig och snygg, så jobbet skulle jag känna mig mer än trygg.

livet utan westborns kläder är som jordgubbar utan mjölk, som skogen utan träd, som elektrikern utan el… tråkigt.
Därför hoppas jag på en vinst i denna tävling
 
7 st.

Bra när man under våren ska hugga och klyva ved eller leka ute med barnen.
 
Hej,

Hittar 7 st alternativ/mönster men färgkombinationerna är 6 st om man inte räknar de olika mönstren.

Har renoverat bl.a gräsmatta, hus och trädäck i 6 år och hamnat efter i klädköpen. Arbetar i samma trasiga tröjor och byxor som när vi köpte huset och är i stort behov av arbets- och fritidskläder som är presentabla.
 
Svar: Westborn flanellskjorta finns i 7 st färgställningar.

På jobbet man sliter, bland gipsdamm och spån.
Jag skruvar och sågar och pratar i telefån.
Mina paltor har utsatts för svett och väder, så det vore toppen att vinna hos billiga-arbetskläder.
 
Jag får det till 6 färgställningar.
Skulle vara jättekul att vinna, jag fyller snart ett år som husägare och har massor av saker att göra på huset och i trädgården. Har märkt att vanliga kläder går sönder hur lätt som helst när man försöker snickra, såga med träd, röja sly och måla om. Tror att westborn har bättre kvalitet än Lidls mjukisbyxor
 
Blodsoppen
Svar:
7 stycken.
Jag behöver verkligen nya friluft och arbetskläder. Var en del år sedan jag hade förmånen att ha ett arbete som försåg mig med kläder. På grund av min redan ansträngda ekonomi, så hade denna vinst varit välkommen.
 
Finns 7 färgställningar.
Flanellskjortor och andra tåliga kläder behöver jag när man jobbar i skogen och på byggplatser
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.