Jag fick 2/10 rätt, vilket är bättre än 4 andra personer som har gjort quizet "Vad kostar huset?"
Haha, jag skulle förmodligen gissa fel på grannarnas hus, om det var till salu.:rofl:
 
Jag fick 5/10 rätt, vilket är bättre än 131 andra personer som har gjort quizet "Vad kostar huset?"

wow, det var inte enkelt och intressant att man över eller undervärderar en del hus, här har man inte koll på rikets fastighetsvärden..
 
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 192 andra personer som har gjort quizet "Vad kostar huset?"
 
Jag fick 4/10 rätt, vilket är bättre än 86 andra personer som har gjort quizet "Vad kostar huset?"
Ha-ha, Det hade förmodligen gått bättre om jag hade blundat och tryckt.
 
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 227 andra personer som har gjort quizet "Vad kostar huset?"

Tittade bara på bilderna.
 
Jag fick 2/10 rätt, vilket är bättre än 5 andra personer som har gjort quizet "Vad kostar huset?"
 
Jag fick 5/10 rätt, vilket är bättre än 188 andra personer som har gjort quizet "Vad kostar huset?"
 
Jag fick 5/10 rätt, vilket är bättre än 190 andra personer som har gjort quizet "Vad kostar huset?"
 
Jag fick 1/10 rätt, vilket är bättre än 0 andra personer som har gjort quizet "Vad kostar huset?"

Någon ska vara sämst också. :rofl:
 
  • Haha
KnockOnWood
  • Laddar…
6 av 10. Det började bra men det var svårare än vad jag trodde.
 
60% rätt. Gissade bara rätt priser på de billigare objekten.
 
Jag fick 5/10 rätt, vilket är bättre än 235 andra personer som har gjort quizet "Vad kostar huset?"
 
Jag fick 4/10 rätt, vilket är bättre än 140 andra personer som har gjort quizet "Vad kostar huset?"

Stolt över resultatet, jäkligt svår för en norrbottning som gissar vad idioterna i södra Sverige betalar för hus och stugor.
Så med nykter syn så blir det inte bättre än 4 poäng.
 
hsd
Jag fick 5/10 rätt, vilket är bättre än 324 andra personer som har gjort quizet "Vad kostar huset?"
Tydligen är man helt novis på priserna
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.