Jag fick 4/10 rätt, vilket är bättre än 0 andra personer som har gjort quizet "Vad kostar huset?"
 
Jag fick 2/10 rätt, vilket är bättre än 0 andra personer som har gjort quizet "Vad kostar huset?"

Det stod ingenting om tomtarean på knekttorpet i köping, annars hade jag givetvis fått full pott :)
 
  • Gilla
Plutus
  • Laddar…
Jag fick 3/10 rätt, vilket är bättre än 2 andra personer som har gjort quizet "Vad kostar huset?"

Bara gissningar
 
Jag fick 4/10 rätt, vilket är bättre än 13 andra personer som har gjort quizet "Vad kostar huset?"
OJ vad dålig jag var på detta. Eller så kanske priserna var orimliga i något fall.
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 33 andra personer som har gjort quizet "Vad kostar huset?"
 
Jag fick 3/10 rätt, vilket är sämre än om en apa gjort quizet "Vad kostar huset?"
 
  • Haha
13th Marine och 1 till
  • Laddar…
useless useless skrev:
Jag fick 3/10 rätt, vilket är sämre än om en apa gjort quizet "Vad kostar huset?"
Jag är också sämre än en apa. 3/10.
 
Jag fick 3/10 rätt, vilket är bättre än 12 andra personer som har gjort quizet "Vad kostar huset?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 63 andra personer som har gjort quizet "Vad kostar huset?"
 
K
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 62 andra personer som har gjort quizet "Vad kostar huset?"
 
Patrik440
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 85 andra personer som har gjort quizet "Vad kostar huset?"

Blev ju ett å annat gissande.
 
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 89 andra personer som har gjort quizet "Vad kostar huset?"
De flesta husen hade jag ingen aning om hur nära de låg en stad. Är väl ofta det samt stadens storlek som avgör.
 
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 116 andra personer som har gjort quizet "Vad kostar huset?"
 
S
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 162 andra personer som har gjort quizet "Vad kostar huset?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.