D
S Sstridsberg skrev:
Tur att man är läskunnig innan man drar iväg, Biltemas trafo har utgått...

Kanske den här kan funka, [länk] ?

Jag har turen i oturen att ha Biltema, Bauhaus och Hornbach inom ett par kilometer så jag slipper (förhoppningsvis) beställa på nätet :)
Skulle ej köpa (eftersom AC).
 
  • Gilla
Sstridsberg
  • Laddar…
D datja skrev:
Det finns t ex 6W 12VDC-drivdon i lager på 20 olika Biltema-varuhus om du scrollar ner lite. Verkar perfekt för 2-4 G4.

[länk]
Ah! Det var bara på mitt varuhus det var fetslut...
 
MultiMan
Jag köper 80%+ av allting via nätet, och just sådant här är väl bara att beställa från t ex Danmark (jag gav dig flera exempel på små enheter på 6-10W)? Varför puffa runt i en plåtlåda för att försöka hitta något när man smidigt letar upp vad man behöver via internet? Minns inte ens när jag var inne i någon annan butik än matvarubutik för att skaffa färskvaror.
 
MultiMan MultiMan skrev:
Jag köper 80%+ av allting via nätet, och just sådant här är väl bara att beställa från t ex Danmark (jag gav dig flera exempel på små enheter på 6-10W)? Varför puffa runt i en plåtlåda för att försöka hitta något när man smidigt letar upp vad man behöver via internet? Minns inte ens när jag var inne i någon annan butik än matvarubutik för att skaffa färskvaror.
Jag handlar mer än gärna online men slipper jag leveranstid genom att ta mig ett par km till en butik istället gör jag helst det istället. Det är nåt med att ha grejerna i handen direkt som lockar.
 
D
S Sstridsberg skrev:
Jag handlar mer än gärna online men slipper jag leveranstid genom att ta mig ett par km till en butik istället gör jag helst det istället. Det är nåt med att ha grejerna i handen direkt som lockar.
Håller med. Och det går att returnera skräp. Men iofs kan du väl returnera på vilket Biltema du vill om det skulle behövas.
 
Redigerat:
  • Gilla
Sstridsberg
  • Laddar…
D datja skrev:
Håller med. Och det går att returnera skräp. Men iofs kan du väl returnera vilket Biltema du vill om det skulle behövas.
Såg att det fanns i butiken i Södertälje, så kanske blir ett äventyr med ungarna imorrn!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.