T
Tycker det skulle behövas en till emoji för "Gilla"-funktionen. Om man bara ska gå på det biblioteket ni har idag så kanske en :sweat: :confused: (finns säkert bättre utanför biblioteket) skulle kunna funka. Många gånger gillar man inte den kommentar som skrivits, men att slänga upp en röd arg emoji är i min mening att ta i. Det är förmedlar mer "j*vligt för bannad".
Tänker mer att man vill förmedla känslan "tycker inte om ditt inlägg", än "jag blir j*vligt förbannad på ditt inlägg!".
 
  • Haha
Bopåzoo
  • Laddar…
Det är det denna är till för :crysmile: den betyder " det du säger är efterblivet och jag håller inte alls med så nu hånar jag dig för att visa att jag blev upprörd"
 
T
Jo, men när jag använder den så blir jag rädd att personen i fråga ska tror att jag tycker den är rolig. Vilket inte alls är det jag vill uppnå.
 
T TechChad skrev:
Jo, men när jag använder den så blir jag rädd att personen i fråga ska tror att jag tycker den är rolig. Vilket inte alls är det jag vill uppnå.
Jadu det är en hårfin linje det där. Tror kanske vi skulle behöva en halv arg gubbe för att undevika missförstånd
 
T
B Bopåzoo skrev:
Jadu det är en hårfin linje det där. Tror kanske vi skulle behöva en halv arg gubbe för att undevika missförstånd
Precis! Vart går gränsen för halvarg då, är det när den bara är lite lätt rosa till färgen;)
 
Lätt rosa, himmlande ögon och en sur mun. Lätt arga ögonbryn också
 
  • Gilla
TechChad
  • Laddar…

Bästa svaret

Här har jag målat åt dig :crysmile:
 
  • En tecknad sur ansiktsuttryck, rosa färg, handritad med kritor, enkel, på vitt papper.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Haha
  • Gilla
Per Eskilsson och 2 till
  • Laddar…
Skulle det inte kunna duga med "tumme ner"?
 
Fotografen Fotografen skrev:
Skulle det inte kunna duga med "tumme ner"?
Nä, tumme ner betyder ju bara att man ogillar inlägget. Med min halvarga gubbe kan man förmedla mer känsla när man ogillar inlägg.
 
  • Gilla
TechChad
  • Laddar…
MaxHugo
Klistermärke med texten "I'm with stupid" och en röd pil uppåt.
 
T
B Bopåzoo skrev:
Här har jag målat åt dig :crysmile:
Där satte du huvet på spiken!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.