Svar: 48 kg

Med mina vanliga lurar hör jag ingenting vilket gör maken (och alla andra runt omkring) lite lätt galen
- och jag har alltid en ursäkt "jag hörde inte"... Med ett par hörselskydd från Stihl kommer mina medmänniskor bli så nöjda då de till och med kan nå mig via telefon, trots att jag är i full färd med min älskade hobby hus och trädgård.
 
Vikt 48 kg

Viktigt att skydda hörseln när man jobbar med bullrande verktyg. Att sedan kunna lyssna på favoritmusiken samtidigt är ett stort plus.
 
Svar 48 kg


Född 48 födelsedag 0203, vad vore en bättre 75 års present en ett par fina hörselskydd från

Stihl. Är rädd om min hörsel, som fortfarande är på topp.
 
vikt 48 kg
 
Svar: 48kg

Jag kör motorsåg Stihl och önskar nu musik därtill.
 
48kg

Arbetar som konstnär. Är oftast själv i verkstaden och att kunna lyssna på saker skulle höja kvaliteten på arbetsdagen.
 
Svar: 48 kg

Vilken dröm att klippa gräset och samtidigt lyssna på musik
 
48 kilo!
Nu går jag med trådlösa in-ear hörlurar under hörselskydd, vilket är jäkligt obekvämt. Vore kul att uppgradera lite.
 
@
48 kg.

Behöver ett par bra hörselkåpor då man ska röja i skogen... Självklart med en röjsåg av samma märke!
 
48kg

Har sysselsatt mig med att bila lite betong för att slippa tjatet från frugan, så ett par bättre hörselkåpor hade bidragit till att jag kunde fortsätta med den taktiken ett tag till.
 
  • Uppriven golvyta med grus, sten, damm i ett delvis renoverat rum, träbjälkar synliga.
48 kg
Behöver ett par Stihl-iga hörselskydd !
 
Svar : 48kg

motivering: Hade varit perfekt som födelsedagspresent, samt att renoveringen kan fortsätta på ett säkert sätt.
 
Svaret är 48 kg

Jag hade verkligen behövt ett par snygga och tekniskt moderna hörlurar för att lyssna på musik eller ljudböcker när jag lägger många timmar i trädgården varje vecka.
Tyvärr låter även elektriska maskiner en hel del och hörseln skall man vara rädd om.
 
48 kg
För jag vill ha ett par
 
M
48kg och jag behöver hörselskydden för att läsa många rent av öronbedövande frågor här inne på byggahus.
 
  • Haha
TRJBerg
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.