Jag skulle vilja begränsa varmvattnet till en dusch med någon slags ventil som simulerar en mindre varmvattenberedare. Mao som efter säg 5min dusch börjar begränsa varmvattnet för att till slut stänga av den. Idealt så börjar den sakta släppa på varmvattnet om man inte matat varmvatten på ett tag, precis som en varmvattenberedare skulle gjort. Är ganska enkel teknik teoretiskt iallafall men finns nåt sånt att koppla på varmvattenröret? Vill begränsa mina döttrars duschande men har för mkt varmvatten att tillgå...
 
Hahah, banka på dörren borde väl funka alternativt sjung en pinsam sång tills de inte står ut längre. Installera högtalare i taket och spela dansbandsmusik efter 5min kanske kan funka också =)
 
T TypRätt skrev:
Hahah, banka på dörren borde väl funka alternativt sjung en pinsam sång tills de inte står ut längre. Installera högtalare i taket och spela dansbandsmusik efter 5min kanske kan funka också =)
Ja, det vore kanske ngt :) Jag har faktiskt en lägenhet i huset som jag hyr ut med badrum som går på samma panna så får vara lite snillrik så de inte flyttar på en gång.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.