Tja! Sitter och försöker beställa lite saker för att kunna koppla ett frånluftsdon, men förstår inte riktigt allt det här med nipplar och dimensioner.
Jag har en avkapad 100ø ventilation som jag vill koppla till ett 80mm frånluftsdon.
Och eftersom det är 80mm så Finns det inte på biltema osv.

Kan tillägga att jag måste ha ett 80mm don för att få plats, hade gärna kört standard.

Lägger upp en bild med saker så kanske någon kan svara på om jag får ihop det eller inte, och i såna fall komma med tips och förslag
 
  • Skärmdump av varukorg på luftbutiken.se med ventilationstillbehör, prissummering, och hjälpknapp synlig.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Ett dammigt och smutsigt utrymme med spindelväv, ser ut som en bortglömd vrå.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Artinoma Artinoma skrev:
Tja! Sitter och försöker beställa lite saker för att kunna koppla ett frånluftsdon, men förstår inte riktigt allt det här med nipplar och dimensioner.
Jag har en avkapad 100ø ventilation som jag vill koppla till ett 80mm frånluftsdon.
Och eftersom det är 80mm så Finns det inte på biltema osv.

Kan tillägga att jag måste ha ett 80mm don för att få plats, hade gärna kört standard.

Lägger upp en bild med saker så kanske någon kan svara på om jag får ihop det eller inte, och i såna fall komma med tips och förslag
Du borde kunde få ihop det med det som du plockat i varukorgen. Slangklämmor för att få fast flexslangen är väl inte fel.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.