Hej.
Jag undrar om någon av er har en Toshiba Haori 35, och skulle vilja dela med er om era erfarenheter av den. Att den är snygg ser jag ju, men är den bra? Klarar den dagar av sträng kyla? Krånglar den? Är den tyst? Osv..
 
LinnM LinnM skrev:
Hej.
Jag undrar om någon av er har en Toshiba Haori 35, och skulle vilja dela med er om era erfarenheter av den. Att den är snygg ser jag ju, men är den bra? Klarar den dagar av sträng kyla? Krånglar den? Är den tyst? Osv..
Den är ju ny på marknaden ... den fanns inte i Aug iaf ... kollade av då för att jag ska köpa en Luft/luft till mitt uterum. Så det är nog inte så många som har den.
Dock ska den enl spec klara -25C
Ser att att vara en av "top of the line" modellerna(av alla modeller och märken) som finns på marknaden.
 
Man betalar mycket för designen på Haori. Prestanda är inte bland toppmodellerna när det är riktigt kallt ute. Beror på var man bor och hur mycket värme huset kräver.
 
Har en sen nov -21

Luftriktarna knarrade rätt mycket ett tag (plast mot plast), men det löste sig med lite silikonspray . Snygg på väggen och snygg fjärr.
vill man byta färgen på tyget kostar det typ 2000:- extra.
Värmen har jag inte så mycket att säga om. Bor i Skåne
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.