Hej. Imorgon övertar jag mitt renoveringsobjekt.
Det är ett timmerhus från 30-talet som ska helrenoveras. Det kommer att bli en lång och spännande resa som jag gärna vill kunna blicka på under resans gång. Jag är alldeles ny här och behöver alla tips och råd jag kan få både om hur byggahus fungerar och framför allt kommer jag så småningom att ha massor av frågor och funderingar om renovering.
Vart här på byggahus gör ni era inlägg?
Hur organiserar ni er dokumentation?
Gult trähus med vita fönster, tegeltak, omgivet av grönska och träd.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Gul trähusfasad, vit veranda, stol, dörr med fönster, stenstig, gröna blad.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Per Eskilsson och 1 till
  • Laddar…
Välkommen!

Nu postade du i ett delforum som främst är till för diskussion om själva sajten. En tråd om ditt hus hör bäst hemma i Socialt & projekt.

Vi är många som gillar sammanhållna trådar där hus långsamt förändras, så då det verkar vara planen är det rätt plats för dig.

Sen kan det finnas enskildheter, som el, VVS, konstruktionsritningar eller vad det kan vara som man bäst frågar om i ett delforum, men för det vardagliga: kör en projekttråd.

Och vi gillar bilder!
 
  • Gilla
Dheri och 2 till
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Välkommen!

Nu postade du i ett delforum som främst är till för diskussion om själva sajten. En tråd om ditt hus hör bäst hemma i Socialt & projekt.

Vi är många som gillar sammanhållna trådar där hus långsamt förändras, så då det verkar vara planen är det rätt plats för dig.

Sen kan det finnas enskildheter, som el, VVS, konstruktionsritningar eller vad det kan vara som man bäst frågar om i ett delforum, men för det vardagliga: kör en projekttråd.

Och vi gillar bilder!
Tack för snabbt och tydligt svar. Då gör jag så. Ja bilder är inspirerande och kul.
 
  • Gilla
Dheri och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.